|
|
|
|---|---|
|
Jag har köpt en sänkt 750iA -90, för mycket sänkt. Framvagnen ska jag byta fjädrar och stötdämpare, men går det att höja bakvagnen utan att byta fjädrar? Det ser ut som om det är orginal som sitter på men verkar vara sänkt?? Går det? | |
|
Har du nivåreglering? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Original har alla 750 E32 nivåreglering och den går att justera så här (på tyska): Länk Många har dock bytt sina läckande dämpare mot vanliga. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Sitter nivå givaren på samma ställe på en M5 E34? Är det på vänstersida i bilens färdriktning? Några problem med denna typ av sänkning/höjning? Jag har motsatt problem min M5 är jätte hög och nu ska den sänkas, sänkfjädrar bak men räker det med bara en justering med höjdgivaren bak? Tacksam för svar! |
|
|
M femman: Allt du skriver stämer, men sänkning med nivågivaren gör inte bilen hårdare eller mer dämpad, bara lägre. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Hur låg kan man få den? Kan man sänka 20-30 mm utan att man får några felmedelanden eller genomslag? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.