AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
486

Fast på parkeringen

M3
175
M3wannabe
325i Coupé -92
Min första Beeemer =)

En liten liten snövall i kombination med bmw bakljusdrift och sommardäck. Vilken soppa det var helt omöjligt komma ut från parkeringen i helgen =)
Får väl försöka få tag på vintersulor eller gömma bilen nånstans till snön tinar bort bor ju i skåne vi är ju inte så bortskämda med snö men tror inte farbror blå gillar att jag kör med sommarsulorna.. sen är det lite väl mkt spänning för min del att köra 325:a i snöslask med sommardäck en slank han dit en slank han hit å en slank han ner i diket... =)

Me Be M3 Wannabe! =)
M3
175
M3wannabe
325i Coupé -92
Min första Beeemer =)

Vill passa på önska alla bmw freaks en god fortsättning och ett gott nytt år! =)

Me Be M3 Wannabe! =)
Jo, det var ett snöoväder här för mer än en månad sedan. Alla hade sommardäck. Då fastnade även jag på en parkering. Men jag kom loss med lite jävlaranamma. På samma parkering hade en Volvo 850 kört rätt ner i ett hål där man grävde ner fjärrvärmerör. Det såg ganska kul ut =)
Låter som när en tant körde ner sin Fiat Punto i en mindre kanal i Amsterdam när jag var där för några år sen =) det var tort o så, så det var bara 3 dm vatten där just då. såg hyffsat kul ut =)

gott nytt år alles!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.