|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar var någonstans som jag kan få tag på M5 E39 prospekt? Jag har redan en katalog på svenska från BMW på 58 sidor (Nya BMW M5 Sedan). Den här är tryckt i Tyskland 1998. Finns det någon annan katalog om M5 E39 som kommer ifrån BMW med utr. etc? Är katalogen exakt likadan genom åren som M5 E39 fanns? Om någon har något scannat så tar jag gärna imot det, om det är från BMW eller någon annan seriös källa. Tacksam för svar! //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret | |
|
Hej! Även jag är mycket intresserad av detta. |
|
|
jag har en på svenska som är tryckt 99 i Tyskland. Vet inte om det är nån skillnad mot den du har. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
b97_knl: Hur många sidor är din på? Har du ett reportage med i din med någon som provkör den (finns det med i början)? //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
Har för mig att det var prins Leopold av Bayern som provkörde den. //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
den är på 57s. och visst finns repertaget med. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Typiskt, då är det samma då! //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
| Det finns en tunnare variant av samma broschyr år 2000. Från 2001 delar M5 broschyr med de övriga M-bilarna. | |
|
Janne2: Hur många sidor är den från 2000 på? //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.