|
|
|
|---|---|
|
Syftar då inte på storleken på forumet utan ett forum för Mini-bilarna. Finns det något bra sådant eller låter Powercrew det slinka in här? Förresten, tillåter BMWSC Minibilar på sina banträffar? | |
|
Coopersweden.se är väl det enda som jag vet till de nya Miniarna. /Johan |
|
|
BMW/MINI räknas ej till BMW-familjen enligt BMWCS. Utan BMWCS-medlemskap så kan du glömma BMWSC. Rätta mig gärna om jag har fel, men denna information har jag fått av BMWCS. Vi får hoppas att även BMWCS upptäcker att MINI ägs, designas, tillverkas, har utmärkta försäljningssiffror, samt stolt visas upp av BMW AG... Tills dess rekommenderas www.coopersweden.se av två f.d. MINI-ägare: Johan99 ovan och mig. |
|
| ...och om MINI:sarna verkligen trivs på bana kan BMWCS fråga folket som körde på Gelleråsen i dag :) | |
| Delen om att man kan glömma BMWSC utan BMWCS är fel. Det vet jag. Frågan är nog mer vad BMWSC säger. Får nog maila och fråga. | |
|
Hobbe Z4: Vad jag vet så är det inget krav på att äga en BMW för att vara med i BMW CS? Det är ju intresset som räknas. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Haglund 2306 och Olof, Det är bra om BMWSC är mer flexibla än BMWCS när det gällar att räkna in MINI i BMW-familjen. MINI kan vara med som "stöd/intressemedlem" enligt BMWCS, men räknas ej med i BMW-familjen, dvs ingen fullvärdig medlem. |
|
|
Ok, det var mer än jag kände till. För på BMW CS hemsida står det ju nämligen "Du behöver inte äga en BMW för att vara medlem. Det är intresset som räknas.". Sedan står det ingenting om att man inte är fullvärdig medlem om man inte är BMW-ägare? Eller är jag ute och reser? Jag pratar alltså om BMW CS, inte SC. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.