AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.549

Q: E46 330 i Påarp?

Hejsan,

Jag är sugen på en 330 och har kollat runt lite. Helst en coupé
men en sedan skulle också gå bra. Läste på forumet om Påarp
och att det skulle vara duktiga på att ploacka hem fina coupéer.

Eftersom jag bor en bit ifrån Påarp tänkte jag dra nytta av alla APower medlemmar som eventuellt inkluderat denna Skånska pärla i sin semesterplannering.

Skulle därför vilja få lite feedback på följande objekt.

Objekt #1:
Länk

Objekt #2:
Länk

Objekt #3:
Länk
Objekt #1 och #3 tycker jag var riktigt fina, skulle själv valt en Coupe.
Lycka till
Objekt #1 hade varit mest intressant om jag vore på jakt efter ny bil och skulle välja mellan dessa tre.

MVH / Jacob
pe
176
peter_ooi
BMW M135 X-Drive
Audi A6 Allroad
1:an är riktigt snygg....
Hade valt #1an av dem du tog upp men hade det varit jag som skulle handla hade jag kollat mest på den här: Länk

/Johan

Visa användare
324
Sebbiis
spanar efter m3

Varför inte åka ner själv o hämta en? Du får lätt en 330 coupe med Mpack/skinn/tv+nav/taklucka, bra skick och låga mil för 260.000:-

Men annars så är alternativ 1 klart finast, dock lite dyr! finns ju billigare här på Autopower och på blocket..

annars kan du få köpa min :-)

Länk
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Bilen som Johan99 länkar till skulle jag också valt, Färgen insidan/utsidan är underbar :D
Men av dom du har valt skulle jag nog liksom många andra välja nr 1 fast av med M3-fälgarna just på E46 känns det så "tillgjort".

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Kan säga att jag ringde på #1an och funderar på att åka ner till helsingborg på semestern och kolla på den. De skulle först få hem den från tyskland på onsdag..

Nån som handlat av Påarp? är dom seriösa? Dom har ju bra garantier osv.. Ge mig lte feedback!!

mvh.
Ribban: Bilförmedlingen i Påarp är en av få genomseriösa importörer i sydsverige och har hållt på i många år med import. I gengäld har de betydligt högre priser än andra handlare men detta återspeglas generellt på en mycket hög standard på deras bilar och garantier. De har många trogna kunder och ett bra rykte, även om de kör med en ganska snobbig attityd som inte passar alla spekulanter av begagnade lyxbilar.
Har själv blivit mycket väl bemött av säljarna vid de tillfällen jag varit där och skulle definitivt kunna tänka mig att köpa bil av dem.

mvh//Kristoffer
BMW CS (Syd) #4918
Sök på "Påarp", finns ett par trådar uppe som säkert ger svar på dina frågor angående Bilförsäljningen i Påarp.

MVH / Jacob
Mr
435
Mr.Nullzwei
1602-72
2000 touring-72
2000 tii touring-72
323i Baur-84
328iM Coupé-97
525iM Touring Individual-95
Alpina B3 3.0-94
330e-20
Jag har två bekanta som handlat bil av "Bilförsäljningen i Påarp.
E36 328i touring och 530iM-02.
Dessa har varit nöjda med bilköpen.

Det bör påpekas att företaget är ett av få, om ens något mer, som är MRF-anslutet utan att vara märkesberoende.

Har köpt bil där!
Bilen var en -99 och i ett mycket bra skick och hade knappa 3000mil på mätaren som verkade stämma.
Dock är säljarna några utav dom drygaste jag träffat och jag ångrar faktiskt att jag köpte bilen utav dom.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.