|
|
|
|---|---|
|
Hej hej! har precis gjort baksätet med lether master först cleaner sen lether protection crem de medlet är till möbler igentligen men dom sa att de går lika bra till bilen, mitt skinn är i mkt fint skick lite åt de lila hållet nu när jag är färdig med baksätet tycker jag att jag inte ser bågon skillnad hade hoppats på att de skulle bli lite blankare men de ser matt ut. eller de kanske ska vara lite åt de mata hållet? har smörjt de två gånger med krämen. tacksam för svar. Mvh | |
|
Hej igen! blev lite bättre när jag gned lite hådare fick lite glans, men ska man smörja in sätet mer än 1,gång med krämen? Mvh |
|
|
Det bör räcka med en gång om du gör det ordentligt dvs. Annars kan man hålla på hur många gånger som helst. Står det inte på förpackningen/kartongen vad som gäller? För att få lite mer "kött på benen" ang lädervård läs följande Länk om du inte redan gjort det. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Att du får en matt yta är väl bara positivt. Ingen vill väl att skinnet ska se plastbehandlat ut, dvs blankt. | |
| Skinnet ska se matt ut. kika på nya bilar så är deras skinn matt och inte blankt. | |
ferraripeter |
Ett skitigt skinn är blnankt, skinn ska vara matt!! det är inte den höga farten som dödar,utan det plötsliga stoppet. |
| ok då vet jag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.