|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej Kolla länken Länk Vad säger man? Platsar defintivt under "Varför måste de?" Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Det var inget snyggt, men det ser ut att vara ett väl utfört arbete annars? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Otroligt styggt hur huvens linjer möter njurarna, men jag gillade instrumenteringen och alpina ratten! ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Jag spydde just ned tangentbordet ;) Fy f*n. /E38B12 |
|
| Förutom fronten så,helt ok........... | |
| snyggt | |
|
Jösses.... Mvh Jocke W |
|
Svärd |
Övergången mellan huven och njurarna kunde man ju lagt ner lite mer jobb på. Hade nog sett bättre ut med en huv med bredare V från en 740 t.ex. Och att han skulle dragit ner mitten på huven så det blev en rak linje över hela fronten. Sen hade jag nog velat ha lite mer lutning på njurarna. Och en svart växelspaksdamask. ///Martin |
|
HU vad skabbigt! Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Det glipar ju knappt under strålkastarna heller.. HAHA! Och dessutom olika mycket mellan sidorna.. Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. Länk |
|
|
Sanslöst....suck.. När han ska sälja den så kanske någon köper fälgarna och ratten iaf. :)) /Lazze Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.