|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag undrar vad ni tror att följande bil går för vid försäljning, slutpris. Kanske skall ta den som billigt inbyte på en bil jag ev skall sälja och vill veta vad jag realistiskt kan tänkas få när jag sen gör mig av med den. 320 automat-94 18000mil rödmetallic svensksåld Larm i nyckel Klima (kyler inte alls) 4-dörrars servicebok, normalt servad Rost finns på dörrkanter, baklycka mm. Det vanliga med bubbliga kanter mm. tyginredning i ok skick Airbagratt Bilen är i ok skick, en hel de uppslagna dörrar och smöbucklor runt om och även på tak och huv. Den ser helt ok ut som bruksbil och går ok men är ingen pärla. Tacksam för tips. Mvh John | |
|
Tror den är extremt trögsåld pga trasig AC (rep kostnad på 10-15kkr), automat, rost samt färgen. Gissar på att den säljs för 30-35kkr som slutpris. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
| köpte en bmw 320i-92 ok den hade gått 20500mil men rostfri fin i lacken fina fälgar + v-däck stereo lite utr bara färddata lilla + elspg t-lucka men mkt fin den fick ja för 25500kr efter prut, så enligt mig så hade jag inte gett mer än vad ja gav för den 320-92 men de är ja de... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.