|
|
|
|---|---|
|
Bläddra neråt på länken så ser Ni vad jag menar :))) En riktig motor Mvh Kjell Tidigare forumräv och dekaltrimmare - Nu svikit till förmån för TCS | |
|
Vilken länk...??? ;-)) |
|
|
Auuurrrrgh!!! Länk Mvh Kjell Tidigare forumräv och dekaltrimmare - Nu svikit till förmån för TCS |
|
|
Coolt bygge, men att sätta en wankelmotor i en BMW är inget som jag skulle få för mig.. Att ägaren till bilen är en tjej gör ju inte bygget sämre ;) MVH / Jacob |
|
|
E30 med M70 motor är ju inte helt fel , den måste vara på gränsen till farlig att köra , särskilt på vintern :-) "There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't." |
|
|
Man blir sugen på att skaffa sig en fet E30 efter att ha sett dessa bilder, mama mia:) ------ Länk Länk |
|
|
Synd att man har tummen mitt i handen o ett tomt lönekonto :( ///Schumi |
|
|
M3 E30 med Honda motor!!! FY FAN! ( Har sett andra bilder på samma bil förr) Mvh Abbe Länk |
|
| E34 med M5 biturbo samt e39 front är riktigt salt! lite extrem breddning dock, men man förlåter mycket om man vet att motorn har 800HK =) | |
|
Ja, här finns ju både sådant stt beundra (coolt som f-n med en tolva i E30:n t ex) och sådant som får magen att vända sig.... Wankeln kan väl gå an tack vare en viss 'udda-status' och det faktum att det är en race-bil, men resten av bastarderna.... urrk! /// Gunnar E. |
|
|
Öhhhhhh.......... Varför lyfta i en 2JZE-GTE (Motorn i Supra MkIV Twinturbo) i en E34?????? Den gör sig bra mycket bättre i Supran. Jag har ju själv en E34 och en Supra mkIV Twin Turbo hemma, jag skulle aldrig få för mig att byta motor mellan mina bilar hemma. |
|
|
E30:n med V12:a e så grymt läcker. Jag skrev en gång "V12 Quattro Turbo" i dammet bak på min lucka. Men folk genomskådade det. Man gör vad man kan..... |
|
|
Denna ger mig nästan gåshud! ;) Länk /Manray/ |
|
|
Länk Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.