AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
940

Vet ni nått om detta företag...?

er
179
erikk
M535i-86 s38b38tic
528i-86(is bil)
M5-92b
Vet ni nått om Car Company Autovirus HB i Karlstad? Är det ett seriöst bilimport företag?
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
Fundera en sekund på namnet.........;)
Kane: Hehe
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Think twice:)

------
Länk
Länk
Man får vad man betalar för... Inredningar osv på de bilar jag har kikat på hos dem har inte varit i paritet med miltalen direkt. Överlag så verkar de sälja väldigt många bilar 10-12' mil på mätarna till billigt pris.... Firman har diskuterats tidigare på forumet, testa att söka för mer info.

____
Reach the door with a breath and a scream.
Autovirus? Hehe.

Hej

Fast`n Loud Turbo Proud.
er
179
erikk
M535i-86 s38b38tic
528i-86(is bil)
M5-92b
ja det är just så att jag reagerade starkt på namnet. det är pappa som ska byta bil och han har ringt på 3 stycken 540i touring 6vxl. Det konstiga är att alla verkar komma därifrån och alla ligger på ca 15kmil på mätaren.
men det är bara 10 mil dit, så man kan ju svänga dit imorgon och kolla vad det är för någon skojare.
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
erikk//

Lycka till:))

------
Länk
Länk
Pe
763
Persson
540IAm Touring -99
Jag skulle inte ens fundera på att kolla på bilar som finns där eller kommer där ifrån. Men det är ju jag det. Tror du kan hitta lite om det om du söker.

er
179
erikk
M535i-86 s38b38tic
528i-86(is bil)
M5-92b
nej, det blir nog ingen därifrån. men det kan va kul att pressa han lite, för jag pratade med en på jobbet förut och han hade varit dit och kollat på en volvo eller nåt. varje fel som dom påpekade så blev gubben surare och surare.... så det kan ju va kul att pressa han lite..=)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.