|
|
|
|---|---|
| HAr idag försökt att initiera min "sändare" efter batteribyte. Gick inge vidare, Har en nyckel av "stilett typ" med 3 knappar på, en för låsa, en för låsa upp, o en för " låsspårr"??!! Nån som vet hur det går till? Hittar bara info om nycklar m 3 knappar! | |
|
Mekartipsen: Länk På vissa åsrmodeller (som t ex min) är det den övre knappen man ska initiera med. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Tack, vad lätt det gick. Dock var jag tvungen att ha motorn igång! Kanske kan ha nåt med startspärren att göra? | |
|
jag har provat detta tips, jag har provat i alla lägen, 1:a 2:a å haft igång bilen. men det funkar inte! när jag trycker på knappen å håller den mot "ögat" på bilen, så börjar lampan blinka, med det går inte att låsa eller larma sen!? det är en 535ia -90 med samma nyckel som på mekartipset! Vet någon varför det inte funkar?? jag har nyligen vart å lött om den hos ett proffs som jobbar med sånt, batteri trådarna hade släppt. alla lampor lyser å den reagerar då man trycker! Kan ir ögat va trasigt eller nått annat?? /Gustav |
|
|
Läs mitt tips här: Länk Det kan vara lite marigt att träffa rätt i spegeln, man måste vinkla den exakt rätt för att det ska fungera. Har du kollat alla säkringarna, även de under baksätet till vänster? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.