|
|
|
|---|---|
|
Tjenare Är det ingen som funderat på och skicka upp framskärmar,huv,bagage till RP skulle ju vara rena kapet med tanke på vad bara skärmkanter kostar?? slipper även rost. ; ) Länk | |
|
Du får aldrig nåt svar du micke..... Varför köra BMW när det finns andra bilar? Eller är det bara roligt att skruva? |
|
|
Hmmm... intressant =) Men för min del blir det inte e24 karossen jag vill ha delar till utan E34 och kanske e23... Finns många bra företag som gör mycket vettigt som man aldrig hört talas om... det är synd. |
|
| Ingen som har erfarenhet av dom? är grejerna bra och passar bra? | |
|
RP har ju till min modell, och har hört efter gällande delarna. Som väntat så kan man bli tvungen att putsa och fila lite på egen hand på kanter och så, och skärmarna(fram) saknar tydligen den nedersta delen mot tröskeln/dörrkanten. Men den kan man ju klara sig utan. Sedan är det ju "bara" själva skärmen/ m-huven. Så att fästa delarna kan bli lite hemma arbete, eller skaffa duz...?.. Är själv sugen på att skaffa plastdelarna. :) kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
RP har skaplig kvalitet o passform på sakerna dom gör, dom gjuter ju ganska mycket så de är ju inte nya på området. Säger man vad man ska delarna till så gjuter dom därefter, racebil=tunn o inte perfekt passform, gatbil=tjockare o stabilare. Har själv lite delar från RP och dom är o rekommendera. Bra priser och finns inte formen så gjuter dom av delen du skickar upp! ///Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.