|
|
|
|---|---|
|
Tjo! Hittade denna filmen som säkert har vart uppe förrut på forumet men den är för skön! Ett par amerikanska ungdomar som rödljusrejsar med en e46 m3:a Lyssna till va de fräcka killarna säger om m3:an under filmen så får ni er ett gott skratt! Tysk kvalite håller alltid i längden =) Länk enjoy =) | |
|
Säger dom "M3 is slow"? hehe ;) Den håller iaf som du sa..hehe "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
| Finns en längre version av samma film där man får se hur motorn ser ut efter körningen :) | |
|
hehe de säger en massa fina saker om m3:an, typ: "m3 sucks" "m3 is slow" han killen i m3:an måste ha skrattat gott och länge när han körde förbi den döda eclipsen =) acey: du råkar inte ha den filmen tillgänglig? hade vart kul och se =) |
|
| Jag skall se om jag kan hitta den när jag kommer hem, den är rätt gammal. Roligaste kommentarerna är på slutet "dude is that your engine?" "YOU GOTTA BE JOKING!" | |
|
mmm kommentaren "my parenst are going to be so pissed" är rätt skön den med =) |
|
|
gheeh, va kass man är på att stava idag parents heter de ju |
|
|
:)) Hahaha !! Mvh Anders Länk |
|
| Hoppas att inte m3an rejsade, såg ju ut att ha väldiga problem med den gamla eclipsen i så fall. | |
| m3 föraren kanske inte va så startsnabb =) | |
|
Såg ju ut som nån kostymsnubbe i M3an som inte ens kollade åt eclipsens håll iaf inte när dom filmade. Tyckte M3an såg ut att köra i väg rätt lugnt. |
|
|
dessutom kan den där gammla eclipse turbon mkt väl ha 400hk... /mvh jocke |
|
| Blev det någon förlänging av filmen? jag är väldigt sugen på att se motor haveriet. Får mig att glömma mina reparationskostnader ett tag. | |
|
Filmer: Länk Story: Länk |
|
|
PÅstaår ju att han har 450 hästar så det är väl inte så märkvärdigt att köra ifrån en M3 E46 då... BMW - När du älskar att köra! |
|
| hadde!!! inte längre.:D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.