|
|
|
|---|---|
|
någon som köpt saker från DC-ICE länk: Länk funderar på att köpa bodykit till e-34:an. det är riktigt bra priser frågan är hur kvaliten är? | |
|
sök inlägg, vi har diskuterat det tidigare en hel del... :) "-BMW- Making your privates bigger since 1928" |
|
|
Billigt verkar det vara i alla fall......har sett dom flesta grejerna till e34:an till salu i sverige oxå,t.o.m samma bilder i annons,så jag tror att det är samma kvalite på dom där i estland oxå..... blev suuuuugen att köpa lite saker....:) |
|
| Ljudgrejorna de säljer är MDS. Tolka't som ni vill... | |
| Ja,det kan hända men personligen blev jag mest sugen på spoilers & styling till e34:an.... | |
| jo plasten finns ju att köpa i sverige (och tyskland) men inte för dom priserna | |
Henrik00 |
Brorsan tänkte beställa därifrån men fick aldrig svar när han ringde så sa dom att dom hellst inte ville skicka till sverige för dom har en sammarbetspartner i Finland, men vad jag har sett så är han mycket dyrare på det mesta... ............................. BIG BAD 325 |
535power |
ja funderade på att åka till tallin i höstoch då tänker ja gå till den där butiken och se och känna på grejjerna å se köpa om de e bra |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.