AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
692

Vita blinkers bak E36 vart billigast

hej tänkte uppdatera lyserna bak till vita, gammla oranga som sitter på nu, ser inte så kul ut. men dyra vart man än kolla runt 1800- 1900 gå det få billigare?
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

bara att leta runt, hova, bildelsimporten, motornord, realcar etc etc.. Finns massor av firmor.

Mvh
Anders
Länk

RiProPro-medlem
756
Rick
540i -21
523i -97
325i Coupe -94
M3 Coupe -97
Mini Clubman Cooper S -19
Realcar i Sthlm tar 1488:- för baklysen med vita blinkers.
Har det på min 320i -97, inte BMW Orginalpassform men helt ok med tanke på priset.

/Rickard
ok realcars hemsida betäller där ifrån då 1488
gå nog ej få billigare
st
351
stoffe69
328ci -00
pratar ni st eller för 2? bmw orginal med check control kostar dom ju 1375:- st . och samma pris utan check control.
RiProPro-medlem
756
Rick
540i -21
523i -97
325i Coupe -94
M3 Coupe -97
Mini Clubman Cooper S -19
Priset hos Realcar är för 2 st.

/Rickard
Kolla på styletech de har i chrystal look som är skitsnyggt!
Sedan 1650:- och cab/coupé just nu 1490:- Vet inte nåt om passform men servicen där är super! Köpte Angel-eyes av dem och har nog aldrig blivit så väl behandlad av ett företag nån gång!

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
Visa användare
174
PhobiE
3,5Csi -70 renov.
325i -92 turbo.
520i -95 bruks.
Biltema :)
ska kolla där då ja ha en coupe ju
biltema säljer inte.
vilket är snyggast crystal eller vanliga vita på min bil trors
vad tycker ni

Länk
Jag tror då att chrystal skulle göra sig väldigt bra på din bil! Är sugen på att köpa såna själv..

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
ja det är sant klipper nog dom. nu ser det gammalt ut bilen bli 5 år nyare med fina lyktor där bak, ny polerad är bilen nu med, lika bra att satsa nu hehe
Ja det blir säkert väldigt fräscht på den! Riktigt fin bil du har niklas! Ser ut att vara i fint skick i lacken, blänkte fint!

jo den blänker på bra. så länge rosten håller sig borta få man va glad, borde ju va lätt till det kommer något innom snart framtid ändå en 1993a, men gå säkert hålla den iorning o slippa det hoppas ja. din blänker ju fint med, ett par lykter fram o bak på din gör susen. fundera på rostbehanlda lite med spruta in lite rostskydd överallt
Jo den blänkte bra :-) Men jag har inte någon av bilarna i galleriet kvar. Kommer bilder nästa vecka på min "nya" 328:a :-)
Jo det är ju jobbigt det där med rosten som man förr eller senare råkar ut för. Men det är bara att ta allt direkt man ser det så brukar det inte bli så farligt.

kolla runt på a-powers säljes forum.. dyker upp annonser då ochdå med bra priser på just det du söker, begade så som nya..

tycler förövrigt crystal är lika snyggt som vanliga, men har du crystal är det viktigt med klarglas fram och på sidorna tycker iaf jag..

/mvh jocke

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.