|
|
|
|---|---|
|
Hej alla. En liten fråga; en kille på jobbet påstår att hanns far har en BMW 850 av årets modell, kan det verkligen finnas? Skulle vara en special tydligen, men jag kan inte tro det. Vad säger ni, finns det? | |
| Jajamänsan visst finns den lika mycket som det finns tomtar till jul. | |
|
Är han mytoman? Mvh Anders Länk |
|
|
Länk Om din kompis kollar här så får han lite lättare att bli trovärdig nästa gång... :) Mvh Anders Länk |
|
|
Be din kompis uppdatera sin almenacka, första april var för ett tag sedan ;-) Någon BMW 850i -04 finns å det bestämdaste INTE Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Det kan vara så att den är importerad -04 och då står det inte årsmodell i vägverkets uppgifter utan att bilen togs i trafik första gången 2004------, refererar till den 850 med regnummer BABE som ligger på mitt skrivbord :)) importerad 2004-06- Är väl detta han försöker slå i dig. Därmot så finns det manuella 6 vx 850i såg en mycket vacker solidmörkblå-91a igår. E31 upphörde -99 enligt modellguiden ///MVH Hasso Länk |
|
Det är inte en 645Ci han menar? Har du förresten kvar v12:an? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Som jag trodde. han sa oxå att han själv äger en M5 -96, så då är det bara att le. Jag har tyvärr inte kvar min Vinkeltolva, generatorn gav upp, behovet av bil vart för stort samt att kassan inte tillät mer. Sålde den till en kille söderöver. Han köpte den med vetskap om det som var kvar på den givetvis. Han lämnade in den på BMW-verkstad för att fixa bromsrör samt generator, vart DYRT. Har pratat med han nu för några dagar sedan, då hade lådan slutat dra. Det skulle han lämna in den för med. Ja, trots att han kostar på den en del så kommer han att ha en MYCKE fin 750. Kan ju säga att jag saknar mitt BMW-ägande stort, kör ett svenskt märke nu i väntan på tillfälle till en BMW igen. Ska låta kassan komma till liv ordentligt och då se vad man kan hitta för kul. Som jag frågade en gång här på forumet vad man ska ha efter en 750 E32, svaret vart en nyare V12 givetvis. Eller kanske en E30 M3, vem vet. Men denna sida kommer jag aldrig att lämna. Jag har fjädrarna kvar Erik. MVH Ronny. |
|
| RonnyL--vilka fjädrar har du kvar???? | |
| Fjädrar som passar orginaldämpre bak med nivåreglering. Bytte till gas på min, o dom här vart då för korta till dom. Var väl lite grinig, ville ha rätt höjd. De satt på i ca två timmar, sen åkte de av. Kan säga att jag nu är en hejare på att byta dämpare på BMW, för det var inte så lätt att få tag på passande fjädrar. | |
| Ok...är på jakt efter fram-fjädrar nämligen....det är väl samma på 740 & 750 e32??..kan tro att du vet hur man byter dämpare & fjädrar nu....:) | |
| Japp, vart ju byte fram med. Lättare att få rätt där.Behöver du tips eller så är det bara att mejla. Ni som har BMW nu ska veta att jag är avundsjuk, men snart så...... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.