AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
680

Tillägg till orginalspoiler E36

Jo
112
Johnboyen
320i-91
528i-87
Vill ha något snyggt tilläg till min orginalspoiler på min E36:a, är inte ute efter någon extrem kolfiberhistoria, utan en clean sak som stämmer in i det övriga. Har sett den på andra bilar på nätet, dock vet jag inte vart man får tag i den, den går snett frammåt, ser ut att vara ca. 5 cm hög, och följer orginalet, "runt hörnen" , hoppas någon vet vad jag menar, och vart lämpliga inköpställen är.. :)
Visa användare
2.765
ravve
Volvo V70R AWD -04
Kan det vara corner splitters du tänker på?
Prova leta på de. Finns hos de flesta stylingfirmorna.
Jo
112
Johnboyen
320i-91
528i-87
nej, nej, den löper längs med hela spoilern.. inte bara på hörnen... :)
Visa användare
2.765
ravve
Volvo V70R AWD -04
Ja då är det väl en "vanlig" läpp?
Jo
112
Johnboyen
320i-91
528i-87
precis, men det är en speciel jag är ute efter, inte den fula som finns på dahlhems... :) förslag?
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
realcar.se har en som ser rätt fräck ut. kolla där

"E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån"
Jo
112
Johnboyen
320i-91
528i-87
Här är en bild så det blir lättare att förstå, det är alltså inte den nedersta läppen på bilden som jag är ute efter, utan den som sitter mellan denne och orginalspoilern, och vi bortser från att resten av bilen borde passa i "varför måste dom" kategorin... Länk: Länk
Jo
112
Johnboyen
320i-91
528i-87
Spajjjs: Vilken på Realcar.se menade du? Hittade ingen som stämde in på mina önskemål... :)
Frontläpparna tycker inte om farthinder,grävlingar samt större stenar på grusvägar. Bara så du vet.. =)

Kör numera med "Hörn-splitters" som inte bygger ner mer än ca 2cm.. Det funkar kalas..

Har bild om du vill ha. (kolla ICQ nr)

MVH Jimmy
Jo
112
Johnboyen
320i-91
528i-87
Är inte intresserad av hörnsplitters... tycker inte om det, vill bara ha en fin läpp att fästa på orginalspoilern.. sökandet går vidare! tack ändå.. :)
Al
543
Alpina B8
Alpina B8 -96
Alpina B6 2,8
M3E30
Kolla ACSchnitzer läppen, fäster du under originalspoilern ...den sticker ut som en liten osthyvel och drar ner fronten ca 2-3 cm. Tycker att de ser bra ut..

***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle***
Jo
112
Johnboyen
320i-91
528i-87
Har nu köpt en läpp som i mitt tycke blev skitbra! Hittade den under "erbjudanden" på Sam Bilmod's hemsida, en Zender, som hade utgått ur sortimentet, betalade 500kr ink. lim, skitsnygg! :)
Ni
64
Niklaz
318i -95
Johnboyen du har inga bilder på hur det blev?

är oxå intresserad av en liten extra spolier till min.

//Niklas
Mu
205
Murdock
325iM sedan -06
Det finns en på DNS trading.
Vet ej hur passformen e men det e ju iaf en sådan du e ute efter, eller?
Länk
välj
*bmw
*e36
*No name

/M
Jo
112
Johnboyen
320i-91
528i-87
Niklaz, jag har inte tagit några bilder än, då den bilen ska nedlackeras innan läppen monteras för gott. Men det blev snyggt kan jag lova... :)
Precis en sån letar jag ochså, Zender dvs, fanns det bara 1 kvar på sam bilmods?.

/mvh jocke

Jo
112
Johnboyen
320i-91
528i-87
jepp, tyvär fanns det bara en kvar, och den köpte jag, den har ju utgått ur Zenders sortiment, vet ej vilka som kan ha den hemma annars...
Jo
112
Johnboyen
320i-91
528i-87
Hittade en bild på nätet med just en sådan Zender läpp som jag köpte, här i lackat skick, mkt nöje: Länk
Al
543
Alpina B8
Alpina B8 -96
Alpina B6 2,8
M3E30
Johnboyen...sällan man ser en så snygg läpp, gratulerar ;)

***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle***
Jo
112
Johnboyen
320i-91
528i-87
Ja, den är helt ok! Annars gillar jag läppar i stil med AC Schnitzer, men vad kostar inte dom.... :)
ja,det är precis den där jag menar.. ;)

attans att du hann före ;)...

/mvh jocke

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.