|
|
|
|---|---|
Ras.mus |
Har funderat på att skaffa min drömbil snart, en M Coupé förstås... Antingen det eller en vanlig 2,8 eller så. Men en Coupe i alla fall. Nu till det att jag har aldrig sett en sådan på nära håll. Finns det någon här i stan (Landskrona) som har en sån som man skulle kunna få kika på och få snacka med om vad du tycker om din bil? Kan ju även vara skönt att lära känna någon som har en sån om man nu slår till... |
| Jäklar, här slängs det Z3:or till höger och vänster efter spekulanter. Är det pga allt regnande ? | |
| Hobbe Z4: ja de måste vara regnet ,, jag älskar ju min bil! men den är alltid till salu för rätt peng! ... | |
Ras.mus |
Ja, det var ju värst vad det kom erbjudanden! Men först och främst tänkte jag se om det finns nån i närheten att kolla på... Har ju som sagt aldrig ens suttit i en! |
Mr Hamann |
Kom hit så får du både sitta och köra... ;) // Mr Hamann |
|
Ras.mus: hur går det? blev den nån coupe för dig? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
Ras.mus |
Nej, det blir nog inte så. Var och provade en i Lund, en 2.8. Visst, det är en rolig bil och snygg är den men OJ så liten den var... Trodde den var större än så! Så det får bli något annat. I alla fall tills man har råd att ha två bilar... |
|
haha: du vet vad dem säger om storleken :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.