|
|
|
|---|---|
|
Ja nu har jag klantat till det. Skulle byta sidoblinkers förrut på min kerra. Hade ett par bröstvårte liknande saker från calibra eller nåt innan. För att få på de nya blinkersena så var jag tvungen att kapa stömkablarna, men klantig som jag var höll jag inte i sladdarna så nu ligger de i skärmen nånstans och myser =( Har provat att fiska upp dem med stältråd men det är f*n inte lätt när man inte ser något. Någon som vet hur man kan komma åt dem på annat håll? Tror man kan komma åt dem genom att plocka ner hjulhuset, men orkar inte just nu, vill gärna veta om det finns något enklare sätt att komma åt dem. ni som ska byta sidoblinkers se till att hålla i kablarna om ni är tvungna till att knipsa av dem. | |
|
På E32 och E34 lossar man högtalaren, så kommer man åt kontakten: Länk Troligen liknande på E36, blinkersen är ju nästan samma. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
tar du av innerskärmen i hjulhuset kommer du till dom lätt, men det är lite skruvar att plocka loss...erikw:s tips låter enklare MVH Johan K |
|
stefannorr |
Räkan> Gjorde du samma misstag på båda sidorna? : ) |
| nä det gjorde jag inte. som tur var, då had ejag varit grymt sur på mig själv | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.