|
|
|
|---|---|
|
Piskade nån kille med en grön bmw cab, massa neon hade han också. Varför lägger ni inte ner pengarna på att trimma istället för neonlysen som riskokarna? Man får ju nästan skämmas för man kör tyskt ;D // Audi GT Coupe power.. | |
|
äckligt med neon...är nog bland det värsta jag vet MVH // Harris Bilder på Bilen: Länk |
|
| Jo, neon passar inte in på tyska bilar helt enkelt. | |
|
Ja fy skäms, det måste varit en 318 som du piskade, det är oftas dessa snikmodeller som är extrem-stylade. ------ Länk Länk |
|
|
Det var en grön 3-något, cab o sånt...borde vara lätt att känna igen honom, tänkte om han hängde här. Neon ovanpå regskylten, fram o spolarmunstyckerna...men vid rödljusen hade han inte en chans :) |
|
|
Vart bor du?? Vet en stylad Cab 325:a i hälleforsnäs/eskilstuna eller vart han nu bor! Brukar vara mkt i sthlm också tror jag! |
|
| Växjö var det | |
|
haha, neon?... ja nog finns det bättre grejjer att lägga pengarna på, men det kan vara snyggt om det är rätt gjort.. /mvh jocke 100% neonfri.. /mvh jocke |
|
|
kom till örebro och kör mot min neon fria bmw cab. så får du se vad vi lägger pengarna på. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.