|
|
|
|---|---|
| Hur får man bort kromkanten runt njurarna? på en e36:a alltså | |
|
Hej. När jag gjorde det sist så blästrade jag bort den. Det var väldigt mkt jobb att få bort kromet samt att få en slät och fin yta efteråt. Nu har jag köpt svarta njurar till denna bil så slipper jag allt arbete. =) /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
| Går dom ens att ta bort? förutom att ta sönder dom då | |
|
Är det inte lättare om du målar den? ------ Länk Länk |
|
|
Tror han menar hur man tar bort själva "sargen" och inte hur man tar bort själva kromet :). Eller ? Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
| ja precis de jag menar! | |
|
jag gjorde så här att jag andvände en kort men bred platt skruvmejsel för att lyfta de flikar som finns i 4 hörn om jag inte minns helt fel. Men ta det försiktigt för det e abs plast och har en tendens att gå av o man e för hårdhänt. under de 3åren jag haft bilen har jag målat mina njurar 2ggr tackvare stenskott. nu skall jag prova hammar lack som grundfärg och får hoppas att det biter hådare en vanlig grundfärg. Men annars säljer mhstyling.se billiga svarta njurar som du klistrar på din befintliga. //Niklas |
|
| Man skruvar av skyddet över kylaren sen tar man dom bakifrån o lixom knäppar av dom i klippsen. | |
| aha ok. Ska prova de! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.