|
|
|
|---|---|
blabar |
Hej! Jag har kikat efter en estorilblå M-Coupe. Har sett att det finns till 2 salu på Powerbörsen. De har gått över 10000 mil bägge två. Är det en nackdel om det är servade? Läste om ett test av en BMW-motor på ett universitet här på forumet. Den motorn hade gått 60000 mil eller vad det var. Vad tror ni om dem? Är det bra pris kontra utrustingen på dem o.s.v.? Vem av dem ska man kontakta och fråga mer om? :) |
|
Den bilen från Växjö är min kompis bil! Den är kanon,aldrig krånglat för honom och går som en klocka. Nybytt vanos också, de är ju aldrig fel! MVH 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
blabar |
OKI, det där med vanosen har jag läst mest är "snack". Verkar inte ha krånglat för någon. Har sett den med stripsen på bilder från någon Z-träff. Någon som vet något om den? Den verkar ju ha en jäkla massa dyr extra utrustning. Är inte den prisvärdare? Ligger priserna rätt på de bägge bilarna? |
|
Nicke70: Mail gärna bilder och lite info om bilen. Jag är ute efter en estorilblå M Coupé men måste få min M3 Cab såld först... Vilket är lättare sagt än gjort med det här vädret =/ Har någon sett en imolaröd M Coupe i Sverige? Den färgen är mitt förstahandsval men verkar vara extremt ovanlig, t.o.m. i Tyskland (har sett 1 på mobile.de)... /Fredrik |
|
Mr Hamann |
Info om min bil finns i Powerbörsen (den estorilblå med GT-ränder). Något annat? Maila mig. // Mr Hamann |
|
Angående höga miltal. Även om motorerna säkert håller så finns det ju så mkt annat på en bil som för eller senare går sönder. Men det är ingenting du behöver vara rädd för i fallet M Coupe. Mkt av delarna är beprövade delar från E36(och även E30), och även om M-varianten har en del grejer som är betydligt dyrare så gräver det inga avgrundsdjupa hål i plånboken. Det är väldigt bra reservdelspriser för att vara en bil med så bra prestanda! /B |
|
| Aldrig krånglat...och nybytt vanos, hur går det ihop? | |
|
Kan vara en hypokondriker kanske....... /B |
|
| funderar faktiskt lite smått på att sälja min m coupe, mkt bra skick och alla garantier kvar. Inget lätt beslut....... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.