|
|
|
|---|---|
|
Råkade av en slump titta in hos en tyskhandlare som brukar ha sköna vagnar. Är inte ofta man ser en 750ia 7L till salu. Häftig prislapp men vilken läcker bil. Länk | |
|
Vilket jäkla as!! Synd att man inte har de pengarna till den. Hade slagit till direkt! |
|
| Riktigt snygg ! | |
|
Satan vilken frän bil! Måste ju vara hur skön som helst att åka i bak. Nåt för kungen kanske?! Han börjar ju bli gammal så snart behöver han väl färdtjänst ;-) Vad kan passa bättre som fordon?? En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Ärligt talat , Var och HUR skall man parkera ? lapplisorna lär ju ta varje chans att bötfälla en sådan bil ? den får inter plats i en p-plats och således måste man stå utanför rutan , i P-hus får man väll ta 3-4 platser på längden OM det är ledigt ? "There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't." |
|
|
wadel: Parkera??? Varför det,,,det är väl bara be James köra runt kvarteret ett par varv under tiden man uträttar sina ärenden. Skämt åsido. En sådan vagn får nog betraktas som något man nyttjar i hobby syfte och helst parkerar på ett öppet fält så ingen klantar dit en repa eller bula. |
|
|
Vill ha! Snacka om att man åker med stil i en sådan bil :D Synd att den var så dyr skulle vara en fin pjäs att pryda trädgården med för på garageuppfarten får den inte plats! Man önskar nog att man valt en 120 istället när det är dags för årliga vaxningen/poleringen. Men den får nog kära James som Sail innan nämde ta hand om :)) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Läcker kärra, särskilt rum 2, vardagsrummet. Hade nöjt mig med en kort version med den kombinationen: Skarabäusgrün-metallic - Volleder Champagne - Björkträ. /Lazze Länk |
|
|
Tack för tipset! Vilka vagnar! It is nice to be important, but it is more important to be nice! |
|
|
Finns en del fina bilar där. M1.orna är ju bara så kalas. Fast den där B7 Alpinan är nog min favvosuktare. |
|
Svärd |
Det är precis att jag får på min 740 på båten nu så med ännu längre hjulbas går det inte att köra ombord. Så jag får väl skylla på det att jag inte kan köpa den... :P ///Martin |
svardska |
Nää! huga. e38án är en så opersonlig skapelse tyvärr! enl min smak i alla fall! LAZZE! kul att höra din röst här! är du på 5 forumet nuförtiden eller!? Dags att uppgradera snart eller???;-) |
|
Den bilen vill man inte köra, bara sitta i baksätet. Så den passar väl mig bra just nu då körkortet flugit sin kos... :( MVH /Jonas Nybliven 540i E39 ägare, med stora utgifter... |
|
|
svardska: Är kalasnöjd med E39:an! Blir nog till att behålla ett bra tag :) Numera kollar jag både 5 o 7 -forumet. En 7:a igen?....man vet aldrig vad framtiden har i sitt sköte :) /Lazze Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.