|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tja, hur många är det här som kör Z4? Och hur nöjda är ni med era? | |
|
Här har du en ! Yup :) |
|
|
Här har du en till ! och jag är mer än nöjd med min vackra pärla.=) ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
| Är vi bara 3st? | |
|
vi är många fler! tror att jag är den enda som har 2.5:an dock... fast är inte missnöjd för det, helt underbar bil! Borde vara en mänsklig rättighet att äga en roadster! /Cronor |
|
|
Här har du en till! "hämtade bilen idag" "Z4 love it" |
|
|
Inte nu men förmodligen nästa sommar. Det "fina" vädret i år gjorde att jag väljer skaffa mig en nästa sommar;) ------ Länk Länk |
|
|
Här är en till, som dessutom är supernöjd!! =) /eFx |
|
| Är också Z4 ägare numera. En 2.2 levererad 14 april. Nu rullat 980 mil till stor förnöjelse. Inga som helst problem hittills förutom en lös skruv i höger fönstermekanism vilket orsakade skrammel. | |
| Här har vi kanske den enda ljusröda här. Härlig bil. | |
| Dags för en Z4-träff snart ? :) | |
|
Hobbe, vilken bra idé! =) Tänk er dessa underbara bilar uppställda snyggt i rad, eller när vi komma glidandes i karavan, vilket ögongodis ! Bilder på min pärla: Länk ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Hmmm.. Skall man behöva byta bil för att vara med nu också... :-( Näe, allvarligt talat så är det ju svårt att få någon uppslutning på Z träff så att begränsa det ännu mer..???!? /Caspar Länk |
|
|
Maria: Jag tror att jag körde om Din gamla Z3 på E4 strax efter Jönköping på väg hem i lördags. Föraren såg bekant ut, någon från forumet?? /Caspar Länk |
|
|
Caspar, Vi kanske kan ge dig ett "wild card" ? ;) Ingen Z3/4-Brostuge träff snart ? |
|
|
Caspar, kul att du såg min f.d i lördags :-) Det hade varit kul att se bilen igen. Jag har dessvärre ingen aning om vem som köpte den. Vet bara att det är en frisörsalong i Stockholm som står som ägare på den idag. På tal om Z-träff ... det ska ju snart bli en träff Länk Jag tycker ni ska komma på den :-) Bilder på min pärla: Länk ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Typiskt! upptagen i STH på lördag kväll den 28/8 Tidpunkt för denna träff? Man kan kanske vara med ett par timmar "Z4 love it" |
|
|
Tidpunkten är inte bestämd ännu .. anmäl er och håll utkik i denna tråden Länk ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
aye: Det finns minst en till ljusröd Z4 i Sverige, och ägaren är ingen mindre än Christer Lindarw :)) Du är mig veterligen ensam om färgen på forumet iaf. Väldigt snygg och klassisk färg i vilket fall som helst! /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| aye och Christer Lindarw. Gulligt par :) :) | |
| Jag får väl sälla mig till gänget med ljusröda. Hade inte sett någon när jag beställde den och var lite orolig under väntetiden. Men när den kom tyckte jag det var helt perfekt på Z4´an. Röd lack o resten svart. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.