|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
mikko du vet väl att jag självskrivet är med ;) ___ Missa INTE konbaneträffen i H-fors den 5/9 Länk |
|
|
på konbanan om det inte framgick ___ Missa INTE konbaneträffen i H-fors den 5/9 Länk |
|
|
OBS!!! OBS!!! OBS!!! OBS!!! OBS!!! OBS!!! Tyvärr måste vi meddela att vi efter moget övervägande inte ser annan möjlighet än att ställa in konbaneträffen i Hörnefors den 5/9. Endast sex personer har föranmält sig. Vi behöver närmare tjugo deltagare för att få ihop budgeten. Ja, ni ser ju själva det orimliga i ett genomförande. Väl mött dock på fikaträffen nu på lördag. M.v.h. Mikko |
|
|
Det var ju synd :-( Inte för att jag kunde närvara.. men ändå.. /Juhani Billös |
|
|
såså fika lördag å bana söndag.. låter bra skulle behöva lite bra ord har lite små problem me bilen så... men ja e borta på lördag men söndag skall nog funka men hur kan man få reda på om det blir ban träffen blir inställd,...? läsa här eller..? //Danne |
|
| Konbaneträffen är inställd... står så här ovan skrivet av Mikko klockan 18:47... ;-) | |
|
Danne, konbaneträffen ÄR inställd! Ursäkta om jag var otydlig. Men du är välkommen på andra fikaträffar framöver. Första lördagen varje månad. Sen blir det ju det där studiebesöket hos bilrekondar´n. Passar väl en putsbög som dig? ;-) M.v.h. Mikko |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.