|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej allihopa! På Norrträffen 2004 tyckte vi att det skulle vara kul att ha en ren "kör-träff" en gång till innan den torra och varma (nåja) perioden är över. Därför har vi ett preliminärt datum: söndagen den 5/9-2004. Dagen innan, alltså lördagen den 4/9 har vi ju fikaträff i Umeå som vanligt, och detta kommer att kombineras med ett studiebesök hos en bilrekonditioneringsfirma. Mer info. kommer inom kort. M.v.h. Mikko | |
|
Just det, höll på att glömma... Anledningen till att datumet är preliminärt är att vi tänkte kolla hur det funkar. Om någon kommer på att det skulle krocka med något annat evenemang så hojta till! M.v.h. Mikko |
|
|
hehe verkar vara svalt intresse, hade gärna kommit om jag haft kvar bmw:n men man får nog inte komma med någon "stjärna" va? ;) ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Tjaa, Patrik! Du har tur! Vi ska bjuda in Club Alfa Romeo som ju har en aktiv sektion här i Umeå (de vet officiellt bara inte om det ännu...) Och vi har även funderingar på att låta även andra entusiaster komma och köra med valfritt bilmärke, vad sägs om det? M.v.h. Mikko |
|
|
heja!!!! skulle ha vart hur skoj som helst och så slipper man "känna sig utanför"!!! ;) det är alltifd spännade att se hur pass kombinationen blir mellan olika bilar (hur mycket som krävs för si o så väghållning osv) ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Datumet är nu alltså spikat till söndagen den 5 september kl. 11:00 på Hörnefors Trafikcenter och Club Alfa Romeo Svezia är officiellt inbjudna. Sista anmälningsdag är 29/8. Startavgiften är 300:- men de som kan uppvisa giltigt medlemskort i BMW- eller Alfaklubben får den subventionerad till 200:- Observera att alla är inbjudna oavsett märke på bilinnehavet. Anälan sker till mig på tel. 073-947 44 87 eller på mail: mikkoluiro@hotmail.com M.v.h. Mikko |
|
|
men det är ju Mikko ja köppte bimmern iav ifol..=) så vad äre för sorts träff..? //Danne |
|
|
I am him and he is me! :-) Träffen är en "gasa tills-det-rasarträff". Nä, skämt åsido, vi ska helt enkelt "bara" köra konbana så länge vi orkar... Låter det inte trevligt? Är förresten nästan sugen att köpa kärran din som jag ju donerat hjärtat till. Den verkar fin. M.v.h. Mikko |
|
|
hehe okej...=) mm det låter skoj men va kostar det dåe..? hehe jasså det är du..? den har faktiskt inte blivit sämre..=) den ser rikigtbra ut nu..=) du lär ju se den om ja kommer... //Danne |
|
|
testar min signatur för träffen! _ Missa INTE konbaneträffen i H-fors den 5/9 Länk |
|
| Eventuellt så är jag i Kiruna den helgen... men jag vet inte helt säkert än... så vi får väl se hur det blir. | |
|
Fikaträff i Umeå!!!??? Vilket datum och tid?? SKA på personal dfest den 4:e september ( OK Västerbotten) verkar ju stämma in bra det eller ??????????? Zalmon |
|
|
fikaträffen är den fjärde och konbanan den femte ___ Missa INTE konbaneträffen i H-fors den 5/9 Länk |
|
|
fikaträffen, vilken tid börjar den (har helt glömt bort tiden) Z: ta gärna med dig 750ILA ;) ___ Missa INTE konbaneträffen i H-fors den 5/9 Länk |
|
|
Fikaträffarna brukar i vanliga fall börja kl. 14:00 men det kan ev. bli en ändring på den punkten den 4/9. Detta blir klart någon av de närmsta dagarna. Återkommer... Info. om Konbaneträffen finns sedan ett tag på äen på www.bmwcs.com/nord Kör så det ryker!!! M.v.h. Mikko |
|
|
hej igen ! Joo verkar som jag kan komma på fikaträffen MED 750, vår fest börjar runt 18:00 och då bör man väl vara "lämpligt uppvärmd" he he skulle ju vara skoj att träffa lite andra BMW folk. Zalmon |
|
|
dyker troligast upp med "pimpmobilen" ;) (mikko du vet vilken kärra jag menar) ___ Missa INTE konbaneträffen i H-fors den 5/9 Länk |
|
|
Datumet för sudiebesöket hos AK Mobilkonsult (bilrekonditionering m.m.) har blivit framflyttat med en månad. Detta p.g.a. att de kommer att vara upptagna med andra åtaganden den 4/9. Nytt datum är alltså den 2/10 kl. 14:00. Personligen tror jag att det kommer att bli ett mycket intressant besök. Vi kommer dock att ha en "vanlig" fikaträff som startar på Ersoda Bilservice den bekanta tiden, kl. 14:00. Välkomna! Konbaneträffen berörs inte av denna ändring, utan kommer att genomföras söndagen den 5/9 kl. 11:00 som planerat. M.v.h. Mikko |
|
|
en fråga mikko: hur många ekipage är anmälda? ___ Missa INTE konbaneträffen i H-fors den 5/9 Länk |
|
|
synd att det inte blir ngn träff hos rekondarna min bil behöer en på lacken i alla fall hm när o var träffas vi?? Zalmon |
|
|
Tid och plats för fikaträffen nästa helg är samma som den brukar vara, som jag även skrev två inlägg tidigare; Ersboda Bilservice kl. 14:00. Sen åker vi och fikar på något ställe som vi kommer överens om på plats. Angående antal anmälda till Konbaneträffen i Hörnefors, så är vi hittills bara sex anmälda! Blir vi inte minst tio föranmälda så måste vi fundera på huruvida intresset är för lågt för att det ska vara värt att genomföra... M.v.h. Mikko |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.