|
|
|
|---|---|
Ante25 |
Det finns ju 750i och 750 ia, finns den med manuell låda när den bara heter 750i, jag trodde alla var automat |
|
Hej Ante Samtliga har automat. Endast 850 gick att få med manuell låda. 850 Csi ENDAST med manuell låda. Ju fortare du kör-desto kortare tid utsätts du för risker! |
|
|
Hej Ante Samtliga har automat. Endast 850 gick att få med manuell låda. 850 Csi ENDAST med manuell låda. Ju fortare du kör-desto kortare tid utsätts du för risker! |
|
Ante25 |
vad är då skillnaden på i och ia? |
| Formellt finns endast beteckningarna 750i samt 750iL. | |
Ante25 |
ok |
|
För alla er som inte sett "The Transporter", kan den varmt rekommenderas. I extramaterialet som finns bifogat på dvd:n så får man reda på att bilen inte är en 735:a alls utan en 750, och den är ju bevisligen manuell. I en kommentar så säger Jason Statham att den är 'one-of-a-kind', men jag vet inte det jag. Min erfarenhet säger mig att när det finns en så finns det ofta fler... p.s Det är en riktig b-rulle, men det gör liksom inget eftersom de kör 7-serien... d.s Life's a bitch and then you marry one. And then you die |
|
|
7_4EVER: Det beror väl snarare på att du sett den 17 ggr? ;) hehe.. Som du skrev i en annan nystartad tråd! hehe.. Och en Manuell 750i Vore verkligen en go bit =) (E38 helst) __ Länk |
|
| Är det E38 i transporter? | |
| Yepp! Det är en e38, mycket nöje! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.