|
|
|
|---|---|
sacke |
Mörkgrå tygklädsel, Manuell 5 vxl, Klima, Multiratt m farthållare, Avtagbar dragkrok, Färddator, ASC, Stereo m CD vxl, Mittarmstöd, Larm, Skisack, Elhissar, Elspeglar, Fällbart baksäte, 6x Airbag, Stolsvärme, 16"LM hjul, Svensksåld.Servicebok Vad kan en sån vara värd? 130000:-? /Per |
|
Är ingen E46 expert men jag tycker 120-130 låter rimligt ganska rimligt. Men det beror lite på hur långt den rullat och vilken färg den har. Metallic är nästan måste på BMW idag. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
sacke// Du skrev aldrig årsmodelln? ------ Länk Länk |
|
sacke |
Det är en -98 som rullat 13000 mil grönmetallic. Sacke |
|
Har du kollat att bärarmen är bytta på den? (ett general fel på E46:or). 130 till 140 skulle jag gissa på och det ett plus att den är svensksåld dessutom. ------ Länk Länk |
|
sacke |
Har kikat lite på nätet på t.ex bytbil.com och dom flesta verkar ju ligga närmare 150 än 120 iallafall . |
| 13400mil har den gått::.. går hur fint som helst .. hehe köp den o du lär inte ångra dig.. , kanonn fin å bra bill.. lycka till .. | |
| Jag skulle säga att 130-135 är ett rimligt slutpris (observera slutpris) för en sån bil. Detta om den är FIN och välskött. | |
sacke |
MAXEY : Har du kört,ägt bilen? Eller bara sett annonsen? :-) Eftersom du vet att den är både fin och kanon som du säger. |
|
Jag skulle annonsera för 145-150 kkr. Min "gamla" 328 såldes för någon månad sedan för ytterligare 10 kkr. Den hade iof bättre utr. (kika i min användarprofil) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Det stod en grön -98 med liknande spec hos BMW i Kalmar i över ett år utan att bli såld. De begärde 159kkr för den innan prutning, gick säkert att diskutera det priset ytterligare. Jag trodde E46 328 utan sportstolar i halvskinn/skinn var iskalla. Vad säger ni andra? mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Att de inte är samma sug efter dom som för 2 år sen är självfallet. Att de skulle vara iskalla är dock inte sanning enligt min erfarenhet. E46 den senaste 3 serien som finns, därav ett automatiskt sug enligt mig. Att sportstolar är ett grundkrav stämmer säkert för oss entusiaster, men de gör inte allt för mycket för Bengt och Inga som vill åka "flashig" bil till Bridgepartyt. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Min "låga" värdering baserade jag på färgen och utrustningen. Exempel, hade den varit svart, haft helskinn och haft ett par 17 eller 18" originalfälgar skulle jag kunna tänka mig 20-25´ till. |
|
| har åkt bilen eftersom jag känner till firman väldigt väl. den går snuskigt bra!.. fin bil är vad det är... snacka med Kim så hjälper han dig gärna.. | |
sacke |
Nja jag avvaktar nog ett finare x ......den var väldigt repig i lacken,annars verkar den ok....Men lägger man 10-15'' till så får man ju en som är bättre utr. och i finare skick! |
|
glöm inte att det är en begangnad bil du köper. bilar får smällar åså. repig lack är inget konstigt på en bil som har gått 13.000mil. tyvärr tror sig alla att dom köper nya bilar när dom redan är begangnade vilket är fel. begade bilar är just begangnade bilar... Lycka till att hitta din bil som du vill ha nu Sacke. hoppas det blir nått fint,, berätta gärna!.. |
|
sacke |
Räknar inte med att en beg bil ska va som ''ny'' men allt är ju relativt och i jämförelse med andra 13'' milare som jag kikat på så finns det tro det eller ej bilar som ej är speciellt repiga/stenskott m.m. det finns även riktiga lik som rullat mindre. Jag hör av mig ang vad det blev! Hare gött i sommar! Sacke |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.