|
|
|
|---|---|
|
hur vet man om det är en äkta eller en kopia av en evo-vinge,är det någon som vet hur mycket en äkta kostar? trucker | |
TobbeBMW |
Förlåt min dumhet här :-) Men en "äkta" EVO vinge sitter väl på en EVO (mitsubishi) Alltså kan man inte montera en "äkta" EVO vinge på en BMW ;-) |
|
Evo är inget ord som Mitsubishi Evolution har nån slags tjing på, finns många saker som heter "evo" inkl vingar som inte har ett dugg med japps att göra.. hur man ser skillnad eller inte är väl en bra fråga, men vi kan vända på det, om man INTE ser skillnad på dom, vad spelar det då för roll om det är kopia eller inte ;) /mvh jocke |
|
| tror en äkta mitsu6vinge kostar typ 20 000 kr... | |
|
Ska du stoppa evo-vinge på din 740? ;) |
|
|
det finns en bild på en evovinge på ovanliga bmw en alpina b7 turbo har en och jag har fått reda på att det är en m3 evo-vinge med justerbar läpp. trucker |
|
|
jokko, jag tänkte materialet i vingen det brukar väl vara glasfiber i kopior eller ? min är i något gummiliknande material. trucker |
|
| Det ska väll finnas något Serienummer på dom äkta om jag inte minns helt fel...minns dock inte vart isf! | |
|
nej jag ska inte ha den på 740ia jag köpte en 318i-83 där bilen var utrustad med m-teknik och denna vinge trucker |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.