|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
nu har jag satt på en E46 lilla M-vingen på min E36 coupe. det blev jätte bra... | |
|
En sån eller;) Länk ------ Länk Länk |
|
|
bild? /Chrille |
|
|
Grodan: Inte för att "regna på din parad" men m3 läppspoilern skall vara monterad så att den blir en förlängning av bagagens linje, dvs såhär: Länk För mer info kika här: Länk Fredrik: har du ingen bild? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan// Bilden på min bil är taget från en taskig vinkel, men jag har sett fler som sitter precis i samma höjd som luckans slutkant. Jag tyckte t.o.m att min satt för långt fram just därför. Vem vet?! ------ Länk Länk |
|
|
Jag tycker att de är just de den gör, dvs sitter för långt fram på bagageluckan. Men de där är en smaksak, jag vet bara hur den sitter orginal. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Men min är original, jag har inte satt din den själv;) ------ Länk Länk |
|
|
Har Bmw monterat den? Om de gjort det så skulle jag klaga. Att vingen är orginal har väl inte något o göra med dess placering? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Varför skulle jag klaga? Den sitter fint tycker jag;) Du säger först att det ska vara menningen att den ska förlänga linjen sen säger du att den sitter för långt fram?! ------ Länk Länk |
|
|
Den ska förlänga den bakre kanten på bakluckan likt mina länkar ovan. De ser inte ut som din spoiler gör det. De kan dock vara en kass vinkel som du skriver. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
På den bilden ser det ut som den sitter för långt ut...Länk och på den ser det ut som den sitter i samma höjd som luckans kant?Länk Det är nog fotografen som är dålig;) ------ Länk Länk |
|
| ja det är en e46 läpp jag har... | |
| här är en bild hoppas det funkar: | |
| går inge bra för mig : Länk | |
|
Här är länken till din bil. Länk ------ Länk Länk |
|
| Ja jag fick till det. så nu vet ja hur man gör. men tack ändå | |
|
Det blev fint:) ------ Länk Länk |
|
| Ja jag vart väldigt nöjd.. | |
|
Det blev ju riktigt snyggt. har undrat ett tag nu om M3 e46 läppen passar på e36:an. Och det ser jag ju nu att den gör. Snygg bil förresten |
|
|
Det blev ju riktigt snyggt. har undrat ett tag nu om M3 e46 läppen passar på e36:an. Och det ser jag ju nu att den gör. Snygg bil förresten |
|
| Tack ska du ha Räkan | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.