|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
Steffe |
God morgon... Jag föreslog tidigare en mailinglista för att intresserade kunde ventilera just dom här sakerna du pcdoktor nämner. (har själv inte kunskapen/möjligheten att lägga upp en) Länken/tråden här på forum har legat nere, men förberedelserna har fortgått. Information har bla funnits i BMW klubbens tidning med uppmaningen att man skulle anmäla sig till mig, så skulle jag förmedla info. Dom som har anmält sig har oxå fått komma med synpunkter. Nu är det ca 1 månad kvar. Och vi har sagt så här; att vi åker klockan 05.30 (torsdag 18 juli) från IKEA Kungenskurva i Stockholm, åker E4, bron, rödby-puttgarden. Vi är du framme på kvällen. Checkar in, kanske hinner ett varv. Fokuseringen blir alltså på helgen 20-21 juli. För att sammanlänka alla så har vi inte satt ut tider runt om i Sverige som vi måste hålla-och som spricker väldigt lätt, utan har satt mitt mobilnummer som samband 070-7342020. Alltså nu kan själva räkna ut när vi passerar vissa ställen längs E4an och hojta till på mobilen att ni är på G. Skall vi hinna ner på något så när rimlig tidsrymd, så kan vi inte ha syföreningsmöte i varje stad vi passerar. Likadant om någon är 2 timmar försenad så kan vi inte stanna och vänta in utan denne för helt enkelt köra ifatt oss (vi kan ju söla lite oxå) Boende-som jag skrev för länge sedan här på forumet så brinner det i knutarna om ni inte redan reserverat rum. Maila zodiaken, han kanske vet något ledigt. Vi är nu på G. Är ni? Det går bra att maila mig på stefan.larsson@i.lrf.se |
|
eller då lägga upp er på mailinglistan så får alla ta del av infon! Det var ju lite tanken... Länk |
|
Steffe |
Någon som tänker haka på från Stockholm torsdag 18/7 kan väl maila mig? Har nämligen en fråga. stefan.larsson@i.lrf.se |
|
GRATTIS alla ni lyckliga själar som om bara någon dag drar ner till Der Grüne Hölle. Jag har kommande helg fått ett orubbligt hinder vilket gör att jag inte kan haka på. (Jag är mycket ledsen över detta.) Till er som åker önskar jag: # Torrt, men inte för varmt väder. # En ny regel som förbjuder MCs, husbilar och bussar på Nordschleife. # Samt "köp-ett-varv-få-två-på-köpet"-specialerbjudande till Svenska BMW-förare! ;-) Den som likt mig inte kan haka på nu till helgen kanske är intresserad av att göra gemensam sak den 22-25/8? Då går Tyska Rallyt i södra Moseldalen. Det är ett asfaltsrally med bl.a. Svenske Rådström. Från Trier (Rallyts huvudort) är det 15 snabba mil genom Moseldalen upp till Ringen. (Alt. 45 min på Autobahn) En kompis och jag tänkte dra ner så om någon är intresserad av att haka på är det bara att höra av sig. (Lagom till dess startar jag nog en tråd om det!) Ha så kul nu ni som åker ner till helgen! Mvh / Micke R Vita Grenrör - Röda Ändrör! |
|
Steffe |
Vill bara klämta en sista gång för Nürburgring-resan. Vi åker nu på torsdag morgon. Avresa kl 05.30 från Stockholm /IKEA Kungenskurva. Mobil till mig 070-7342020 |
|
Snyft! :( Åker inte med ner. Har sedan länge bokat helgen med Oldtimer Grand Prix och måste avstå denna gången. Om ni får problem med bromsar eller liknande där nere så ring mig på 070-514 6952 så kan jag ge er vägbeskrivning till en verkstad med mer eller mindre dygnetruntöppet 3 km från Ringen. Killarna är otroligt serviceminded och gör ett mkt bra och billigt jobb. Tyvärr tar de inte kort utan det är cash som gäller. Mer info finns på Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.