|
|
|
|---|---|
|
Funkar de?? Jag har aldrig ägt en BMW tidigare och kan därav typ ingenting om dom. Så, jag bara undrar, de är som sköna insugsljud på BMW 6;orna. MVH // Nicke www.attitudemotorclub.com | |
|
Funkar väl bäst i kombination med sportavgassystem o rör. Ger ingen direkt effektökning, men insugsljudet förbättras avsevärt. Har själv hållit mig (ännu) till original luftfilter. |
|
|
Är de krångligt att sätta dig måntro?? Tycker de ser så konstigt ut allt när de sitter som de sitter... Ajöss! www.attitudemotorclub.com |
|
|
Jag har öppet sportluftfilter på min 325 e36 Vet inte hur det är på din men på min var det iaf mkt enkelt att montera, ~5 min ungefär antar att det är ungefär detsamma.. |
|
|
de som gör de hela krångligt är ju att bränslesprutet har en klump sittandes på luftburken som har någon typ av funktion. Jag har VÄLDIGT dålig koll, eftersom jag "bara" kört bilar me elektroniskt sprut... Förutom Asconan men de va ju förgasarmotor.. Ajöss! www.attitudemotorclub.com |
|
|
Finns att välja på koniskt eller panelfilter (bl.a. green-filter o K&N har modell panel). Panelfilter är väl allra enklast då det går direkt i luftburken. Du kan säkert få bra tips på forumet på e21.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.