|
|
|
|---|---|
|
någon som har koll på när ett "riktigt" M-aeropaket kommer till E60? dagens sportpaket innehåller ju inget sådant. jag tänker på ett paket av det slag som tex ingår i sportpaketet för E46an. | |
|
Jag har inga bilder och har heller inte sett några på E60 med M-aerodynamikpaket. Men jag vet att nya 5-serie sedan/touring nu går att beställa med M-sportpaket inkl. M-aerodynamikpaket (i Tyskland iaf). Kolla "BMW Car Configurator" på www.bmw.de. MVH |
|
| Lite info om M-sport paketet Länk | |
|
Kul att se! Var första gången jag såg bilder på det! Precis som i E39ans fall så blir bilen så mycket snyggare med detta paketet! Skulle jag beställa en ny femma idag skulle detta vara en självklarhet! Bara att komplitera med nya m-speglarna sen :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Det såg ju trevligt ut! Undrar vad det blir för pris i Sverige. Kanske 45.000 kr? Utrustning verkar vara dyrare i Sverige medan bilens grundpris är i stort sett detsamma. | |
| va glad jag blir! trodde det skulle ta år innan det kom. frågar man lokala återförsäljaren så vet de som vanligt inte ett knyst :-) | |
| M-sportpaketet till 3-serien går lös på ca 35-40 tkr beroende på modell, så E60 M-sportpaketet lär nog hamna på en 45 tkr. | |
|
Fronten är den bit på bilen som jag tycker har varit fulast. M-sportpaket var ju helt klart ett lyft faktiskt. MVH / Jacob |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.