AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
778

M-aeropaket till E60

Visa användare
2.177
HFR
E92 M3 DKG
E46 330iM
någon som har koll på när ett "riktigt" M-aeropaket kommer till E60? dagens sportpaket innehåller ju inget sådant. jag tänker på ett paket av det slag som tex ingår i sportpaketet för E46an.

Jag har inga bilder och har heller inte sett några på E60 med M-aerodynamikpaket. Men jag vet att nya 5-serie sedan/touring nu går att beställa med M-sportpaket inkl. M-aerodynamikpaket (i Tyskland iaf). Kolla "BMW Car Configurator" på www.bmw.de.

MVH
Lite info om M-sport paketet Länk
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Kul att se! Var första gången jag såg bilder på det! Precis som i E39ans fall så blir bilen så mycket snyggare med detta paketet! Skulle jag beställa en ny femma idag skulle detta vara en självklarhet! Bara att komplitera med nya m-speglarna sen :)

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Det såg ju trevligt ut! Undrar vad det blir för pris i Sverige. Kanske 45.000 kr? Utrustning verkar vara dyrare i Sverige medan bilens grundpris är i stort sett detsamma.
Visa användare
2.177
HFR
E92 M3 DKG
E46 330iM
va glad jag blir! trodde det skulle ta år innan det kom. frågar man lokala återförsäljaren så vet de som vanligt inte ett knyst :-)
M-sportpaketet till 3-serien går lös på ca 35-40 tkr beroende på modell, så E60 M-sportpaketet lär nog hamna på en 45 tkr.
Fronten är den bit på bilen som jag tycker har varit fulast.

M-sportpaket var ju helt klart ett lyft faktiskt.

MVH / Jacob
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.