|
|
|
|---|---|
|
Vart ska man åka om man vill se lite mer av sverige? //Svebba - Jag är schnell ! | |
| Skåne :) | |
|
Tveklöst, speciellt i detta underbara sommarväder Muhahaha =) Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
|
Det beror ju på vart du varit tidigare. Men om du inte varit i Skåne så finns där mycket att se och uppleva. Eller varför inte fjällvandring i Abisko/Sarek/riksgränsen eller liknande? Underbar naturupplevelse! Som dalmas så måste jag ju förespråka vackra Dalarna...trakterna kring Siljan får man inte missa. Men vart du än åker i Sverige så lär skitvädret hänga med.... :( /Andreas _____ Länk |
|
|
Jag antar att det är bilsemester du pratar om? Då ska du inte åka till Hälsingland, här är vägarna skitkassa! /Hans (less på trasiga vägar) |
|
|
mmm precis, en roadtrip! Nä hälsingland det är ju grannkomun t.o.m. så jag vet vad du pratar om... kanske blir skåne eller västkusten via, ja nånstans //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Klart du skall åka till Skåne och med Skåne menar jag Österlen (sorry om jag retar någon från annan plats i Skåne eller med annan åsikt) som är helt underbart och har slingriga kurviga vägar och långa vita sandstränder. Marianne |
|
|
själv åker man från hälsingland till gotlan via nynäs och sen vidare till oskarshamn över till halmstad och upp till göteborg sen blir det något stop till på vägen till baka till hälsingland |
|
|
Ta sats vid Oskarshamn och se om du flyger över till Gotland ! ;) 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
| det blir nog väg 23 från oskarshamn till växjö skulle jag tro sen 25an till halmstad | |
| Åk till Värnamo. Det lär bli en upplevelse... :) | |
|
Glöm inte båten bara i så fall... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
| värnamo skaplig omväg | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.