AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.129

Vita fram blinkers från biltema? e34

Nån som köpt biltemas vita fram & sido-blinkers till e34:an??
Hur är passformen i så fall??
tror jag köper dom imorgon,men tänkte kolla här först om nån köpt & är nöjd/missnöjd?
Sp
258
Speedy
325i Cab -08
Köpte dom själv för 2 dagar sedan, inget att klaga på! Det är helt 100% passform!
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Mycket bra passform, om de är hela, farsan köpte åt mig på biltema i Sundsvall till min förra 520, de två eller tre första lådorna med blinkers var trasiga, behövde bara blinkers till en sida. De verkade lite sköra osv, men får man ett helt ex. så funkar de kanon!

//Mvh Simon
Ok,då blir det från biltema....ska bara kolla på plats,så man får hela....:)
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Köpte till min förra E34 och även till min E36 och i båda fallen passade det utmärkt.

------
Länk
Länk
Har dom själv på min e34 520... Blev suveränt... Tyvär en jävla massa jobb och blod på händerna bara vid jobbet:P
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Jag har även testat deras sidoblinkers, de passar hur bra som helst, men tyvärr kan man inte byta bara blinkersen, man måste även byta kabeln som går in bakom kickpanelerna, såvida man inte skarvar lamphatten från den nya till de gamla kablarna¨.

//Mvh Simon
Visa användare
137
oo=00=oo
520d x-drive, 2016
525i Touring -01
Blinkersarna är bre men gummilisten runt är mindre bra. Mina är nu fulla av torksprackor efter ett par år. Men annars är de bra.

OO=00=OO
Hejsan!
Nu är dom köpta!...tycker kvaliteten är helt ok,men FY F*****N vad det är krångligt att byta dom!..sido blinkersen gick på knappt 5min,men värre fram!......trångt som bara den!
Har nu bytt höger sidan,efter all svärdom....:)
tar vänster i morgon....det är ju inte klart än,men vilken skillnad det blir!.....
Så det är enligt mej värt lite blodiga knogar & svärdomar.....:)
Bilen ser ju mkt nyare & fräschare ut!

väntar ivrigt på att få hem sänkningssatsen nu....nya stötdämpare är redan köpta.....sedan blir det toning av rutor.
Mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.