|
|
|
|---|---|
|
Länk verkar vara ett väldigt bra pris om bilen är i det skick som den borde i förhållade till miltalosv. BMW CS #5139 | |
|
Ja den verkar riktigt prisvärd. Mvh |
|
|
Den här kärran har diskuterats tidigare, han har bara en massa bilder på en skitsnygg svart M5a, men det står att bilen är grafitgrå. Kan dock vara ett höjdarköp! |
|
|
Gillar att den inte har M-ratt, skumt. Länk |
|
|
Den ratten fanns att beställa då. Det verkar väldigt prisvärt. Snyggt med oranga blinkers också. //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
| Frågan är om den är så välvårdad. Tycker det var VÄLDIGT skitigt under huven på den bilen. Ser ut att ha varit där och meckat och kladdat lite överallt. | |
|
Hmm Jag tycker den ser fin ut på bilderna,men motorrummet ser skitigt ut samt att den är svart när det står grå Men är allt i sin ordning så är det enligt mig ett bra pris,helt klart Just real M-power |
|
|
Motorrummet blir ju rätt lätt smutsigt om man t.ex bor längs en sandväg. Mina föräldrars hus ligger på landet med 1km sandväg, och gissa när man var yngre och bodde hemma om det var omöjligt att ha ett snyggt och prydligt motorrum, då måste man ha motortvätt en gång i veckan. Kanske han inte brytt sig om motortvätt, eller läst alla skräck historier om strejkande M5 motorer efter tvätt. Personligen har jag endast en gång tvättat motorn på mina ex. M5´or. Tycker den är rätt snygg, och 10poäng får den extra för att den ser original ut. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.