|
|
|
|---|---|
|
Ett rekord pris! Visst är bilen kass men ändå så billigt för en E38: Länk Sedan ett blligt pris på en E32 Highline: Länk Här är ett par extremt billiga bilar: Länk Länk Länk Hur billiga kan de bli? Vad tror ni att priset kommer ligga om 2 år? Kolla fälgarna på denna: Länk E38 för 50000: Länk Länk | |
|
Otroligt mycket bil för pengarna. På 730:n i din länk tillkommer dock moms. (MwSt). Känns inte direkt högaktuellt att sälja ngn av mina E38:or. Vad kan ge lika mycket bil för pengarna som dessa??? Johnny Ju fortare du kör-desto kortare tid utsätts du för risker! |
|
|
Höga miltal eller "exportpreis" och liknande tveksamheter men visst är priserna på väg mot botten. Man får också tänka på att bilarna har 10 år på nacken snart och det går ju ingen bil spårlöst förbi. Jag är övertygad om att e38an kommer fortsätta rasa och bli lika billig som e32 är idag om några år, med alla de nackdelar som detta medfar. e32an har ju redan haft sitt värdefall och priserna verkar ha stabiliserats något så man åker ju relativt billigt sett till värdefölust i alla fall. BMW CS #5139 |
|
|
miltalen är ju helt klart i överkant 20-25 000 mil.. minst! Zaharald |
|
| 740 -94'a...15.000 mil...jo jo...tjena... | |
|
En gång på 100 kan ju sådana miltal stämma , men det är nog högst tveksamt i detta fallet :-) "There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't." |
|
|
Räknar man snittförbrukningen/år blir det inte många meter.. Zaharald |
|
| Tänkte sälja min 730-93 för ett par månader sedan och byta upp mig till 740 av senare modell. Insåg att det var närmast vansinne; har en bil som är i skitsnygg, dörrarna säger "fump" fortfarande, inga slitskador på inredningen , inget löst eller skramligt. Motorn viner utan metalliska ljud. Beslöt att åtgärda parkeringsrepor, stenskott samt rostanvisningar på dörrar och framskärmar. Kostade 15000:- som proffsjobb. Bilen i nyskick efter det. Vanliga nya bilar upplever jag som plast -och skrammellådor i jämförelse. Varför skall jag byta, en bil som aldrig går sönder utan funkar som en slags evighetsmaskin..... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.