|
|
|
|---|---|
|
Vad är induvidual? har sett en del annonser där det står att bilen är ex. 328 1995 induvidual. vad står det för? | |
|
Individual är extrautrustning som inte ingår i standard utbud. Det är specialönskemål från kund. kan vara lackering, färg på inredning osv. MVH // Harris Bilder på Bilen: Länk |
|
|
Okej. Då kanske min är induvidual? Jag vet inte vad som är standardutrustning på en 328 1995. Jag har detta. Fjärstyrt c-lås Larm 2x stolsvärme Stora ljudanläggningen från Canton-Pullman med 12 högtalare. Farthållare Regnsensor Backvarnare Svarta M3 helskinnstolar M-ratt M-lister M-front med M-läpp M-sidokjolar Elhissar Elspeglar Mittarmstöd i skinn Stora datorn med checkkontroll Stora dubbelsidiga klimatanläggningen Antispinn |
|
|
M3 stolar gick inte få och canton-pullman (du menar inte harman/kardon?) har jag inte sett i nån annan så det kanske är individual med din bil. MVH // Harris Bilder på Bilen: Länk |
|
|
nej...det heter canton pullman. 6 högtalare på skinnkladd hatthylla. dubbla diskanter fram. harman kardon vet jag vad det är, det sitter i farsans saab. |
|
|
En sväng in På M-bilar och 200:- senare har du en komplett lista med alla options din bil levererades med från fabriken ( indivual bilar har ofta texten individual fram på fjäderbenstornet vid färg koden ( kanske dock bara gäller bilar med individual lack??)) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Vita blinkers tex går som en Individual kod. Men om man ska skriva i en annons att man har en Individual bil så tycker jag att minst lacken eller inredningen ska vara Individual. /Johan |
|
| Min är montrealblå-metallic. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.