|
|
|
|---|---|
|
Bakljus till e30 med vita blinkers finns det i så fall vart??? har aldrig sett några iaf. | |
|
Finns bara till MKI (innan 88 alltså) /Chrille |
|
|
[img]Länk MH Styling 2365:- www.mhstyling.se |
|
|
Länk så |
|
|
---------- HULK ----------- Det där är ju lexus ljus... fulare får man f*n leta efter... /Chrille |
|
| är dom verkligen så himla fula lexus ljusen?? Har inte sett dom på nån bil i verkligheten. | |
|
Japp! De är fruktansvärd fula! Såg på någon tysk sida en E3o med sån ljus, inte vackert ! Mvh Abbe Länk |
|
| Såg en lila E30 cab, med sådana lysen. Mycket snyggt tycker jag. | |
|
Låt mig gissa T-gul BMW... Du har REIGER GTS (rice style x-treme) paket eller liknande på din E30 eller? /Chrille |
|
|
Nope, har bara kjolar o bakspoiler från BBS och original framspoiler tror jag. Vadå? |
|
| Har någon nån bild med en e30 och lexusljusen monterade? | |
|
Jag kan avslöja att det kommer vita blinkersglas till bakljus -88 och nyare, som är framtaget i samarbete med reproglas - Länk Tyvärr går tillverkningen lite långsamt, då han har mycket att göra. Men hoppas på en färdig produkt under sommaren. // Gunnar ---- www.plasmastyle.dk www.reproglas.com www.norin.dk |
|
| det låter ju skitbra. Hur vet du det?? | |
| det verkar ta ganska långtid för han. Såg att du hade skrivit att han var på gång för ett tag sen oxå :( Vet du nå pris på glasen när dem är klara? Måste man skicka in sina egna oxå? | |
|
Jag har skickat ett par bakljus till honom som han gjuter av glasen på.. Monteringen av glasen får du stå för själv sen, se Länk för att få en ide om hur det kommer att fungara. Priset vet jag dock inte vad det hamnar på men uppskattningsvis (om man ser på vad han tar för övriga glas) runt 600-800kr. Tid tar det, men jag har inte hört nått på ett tag så jag hoppas att han fått nått färdigt. // Gunnar ---- www.plasmastyle.dk www.reproglas.com www.norin.dk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.