|
|
|
|---|---|
|
Jag körde inne i stan..skulle växla ner till 2an....då fick ingen växel i.... Stängde av bilen, la i 1an och körde vidare.. Vad kan det vart för fel? Nått som kommer inträffa igen? | |
|
då fick ingen växel i....???? Utveckla! Fick du inte i växeln eller fanns de ingen växel vid 2an? Hällre älskad för den jag inte är än hatad för den jag är! |
|
|
jag körde.....skulle lägga i 2an från 3an......3an gick inte i. stannade till med friläge...stängde av bilen.... startade bilen igen....då funkade det igen. |
|
|
Jag tror att du kommit åt backen av misstag.. ..alltså när du skulle lägga i 2:an så drog du växelspaken för mycket åt vänster och då kommit åt backläget... ...den går ju bara uppåt inte neråt. Du behöver inte vara orolig att det händer igen, ta det lugnt bara när du växlar :) |
|
|
tror inte jag. det gick inte att lägga in nån växel.... backen ligger vid 1an...inte 2an... |
|
|
när man drar över backen-spärren och försöker få i 2an så skrapar det... den borstar tänderna rejält alltså MVH // Harris Bilder på Bilen: Länk |
|
| hörde inget sånt ljud alls. och man får inte i backen genom att dra spaken från 3an till 2an. möjligtvis 2an till 1an. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.