|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Visst! Maila mig gärna index:et så lägger jag ut det i helgen! ...och som jag sade tidigare, jag lägger gärna in en annan design, eller någon annan får gärna ta över hela "driften", det här är bara en enkel adress som jag hade låg, och all ev. programmering, forum osv får *gärna* någon annan (pilottos son?) ta hand om. // anders < Vanligt sunt förnuft är inte speciellt vanligt / Mark Twain > |
|
|
Hallå där!! det var inte menat som kritik det jag skrev ,sonen hade bara gjort ett Flash som man kunde ha på index sidan ,tycker sidan var bra men sa att ett forum säkert inte är lätt att göra (gästbok kanske) //pilotto |
|
|
Hej själv! Jag tog det inte som kritik heller :-) jag menar bara att det är fritt fram för kreativa förmågor att fixa och dona. Jag tar fortfarande gärna emot flashen och lägger upp den! // Anders < Vanligt sunt förnuft är inte speciellt vanligt / Mark Twain > |
|
|
Pilotto, fick filen av dig, tack. Men vilket program ska man köra den i? //Schnitzer |
|
|
Hur går det med den där e32 klubben. Jag har massor med frågor och förslag. Jag sitter på en sån där bredbanshistoria och hostar min egen website, så jag skulle ju kunna ha sidan utan banners :) Vad gäller domännamn så får man försöka ordna det via en medlemsavgift på ca 5-10 kr, vilket efter 50 medlemmar har betalat domännamnet. Vad gäller sidans uppbyggnad kan jag hjälpa till sålänge det finns intresse för vad sidan ska innehålla. Jag vill inte hålla i det administrativa med klubben och möten utan jag kan stå för hemsida och liknande. Nej, jag är ingen gud på design, men jag tror nog att jag kan knåpa ihop en fullt fungerande sida :) Nu ska jag ut i solen och meka lite e32... |
|
|
Länk //pilotto |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.