|
|
|
|---|---|
|
Hej hej! fungerar turtels wax Extreme fälgrenöring bra ja har ordentligt skitiga fälgar kommer de att fungera med de? Mvh ps avfettning fungerade ej tillräckligt. ds | |
|
turtle extreme fälgrent är en av de bästa fälgrent jag provat. Läs instruktionerna på flaskan och du bör mötas av ett 100% resultat. När du fått dom rena så glöm inte o vaxa dom sen så biter inte skiten i så förbenat. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
ok tack |
|
|
Håller med wendten att turtle är bäst har provat sonax men turtle är bätttre. Starka saker drar ordenligt i näsan om man är för nära. Satsa på turtle. Mvh Kristian |
|
|
Ok de låter bra, hur blir däcket om de råkar komma fälgrengöring där blir gummit missfärgat? Mvh |
|
ferraripeter |
Lahegas.. klart bäst, det "stannar" på fälgen och ligger kvar och löser smutsen det är inte den höga farten som dödar,utan det plötsliga stoppet. |
|
g_sson: Det blir med största sanolikhet missfärgat. Detta fixar du dock lätt till med någon slags däckglans alt. vinylglans. Precis som Wendtan säger så är det ett stort plus att sedan vaxa fälgarna när dom är helt rena så slipper men sådana "tuffa" medel sen, då räcker det med schampo och en gammal svamp. I alla fall jag inbillar mig att denna metoden sliter mkt mindre på fälgarna än massa fälgrent och andra tunga medel + att den svarta "looken" på däcken stannar kvar längre... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.