|
|
|
|---|---|
|
Invändigt, nedstucket i inredningen, innan taket tar vid. Riktat mot respektive framstol. Gissningar: -Ir-sensor till larmet. -Diskanter till stereon. -Mikrofoner till ngn handsfree. -Brudmätarsensor (känner av fuktigheten i luften) haha ne den va dålig.... Nå, någon som vet? Är det original eller tillbehör eller från ngn annan leverantör? KOmmer bild snart men det är 10p extra om ni klarar det utan bild! Tack på förhand! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk | |
| Skulle tro det är ultraljudssensorer till ett ev. larm. Låter mest troligt av din beskrivning att döma. Kan dock även vara mikrofoner till en hf. | |
| Håller med Carl L. Jag skulle vilja tippa på att d är rörelse sensorer till larmet. Jag har sånna på min bil. (Cobra larm) | |
|
ahh, det finns en klubb för sånt här :) har cobralarm i e36:an och har också dessa "mikrofoner" i skarven i klädseln...hade förarrutan nerhissad med larmet igång och lutade mig in genom rutan för att ta digitalkameran och då gick larmet, så jag antar att det är sensorer till just larmet, vad dom känner av vet jag dock inte MVH Johan K |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.