|
|
|
|---|---|
|
Livet leker, får ut min Z4 på Tisdag! har / haft en E46 320 ci och måste bara säga det att denna kärra är svår att klå. Hur är det med träffar , någon på "G" "Z4 love it" | |
|
Grattis ! Jag hämtade ut min Z4 i dag :) |
|
| Dags för bilder Hobbe! :) | |
|
acey, Så fort aerokitet är på så.... Det känns lite naket at köra utan ;) |
|
| Aerokitet är extremt snyggt ska bli kul att se. Gick det inte beställa från fabrik? | |
|
grattis Kenta. Du kommer uppleva en av dem roligaste dagarna i ditt liv på tisdag :-) jag fick min ut genom tyska tullen igår. En massa byråkrati men att sätta sig i bilen och köra dem 15 milen till Hamburg var rena drömen. ska vidare mot Nurnburg i morgon för att uppfylla ännu en pojkdröm och sedan hem till Stockholm senast på onsdag. |
|
|
acey, Nääää, tydligen så måste det eftermonteras lokalt. Kenta, Nå ? :) |
|
|
Hobbe vet du inte jag är en hacker... Länk Men det är nog inte den men det är så den ska se ut eller? MVH Patrik |
|
|
En till pösss... Länk MVH Patrik |
|
|
AudiTT/Riskokaren/Patrik/The Hacker, Tänk vad man kan lära sig av att spela spel på datorn :) Hur stoppar man in en länk här, är det [url][/url] som gäller här också ? |
|
|
Hobbe Z4, Du klipper bara in hela adressen inkl. http så fixar forumet resten :) |
|
|
Audi TT: Äsh dom bilderna har jag redan sett via z4um.com :) Är det standard med vita blinkers numer eller är det extrautrustning? Verkligen ett lyft för bilar i silver. |
|
|
acey, You´re hard to please ;) Länk |
|
|
Black Z3: Var det inte en Z8 Du köpte??? /Caspar Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.