AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.178

plasma tavlor...

Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
//M3 E46-03 (1:72)
Nån som beställt dessa som söljs på börsen ännu...?

/Robban
Länk
Vad är det för något egentligen???...själv lysande eller vad??
inte självlysande, kopplas ju till elsystemet. :)

Och så kan man välja hur det skall lysa. Själv undrar jag om det skulle kunna passa till en e28. 535. även om dem små mätarna är runda och de är kantiga på e28:an.

Kanske går det att monstera ändå? verkar ju som om det utseendemässigt ser ganska lika ut iallafall....?

kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:)
Visa användare
300
318ST
525i -88 (bruksbil)
Dessa tavlor finns för närvarande till: E30, E34, E36 och E46. Kommer att utvecklas till fler modeller och även *huga* andra märken :)

Då jag kommer att sponsras av plasmastyle, så kan jag bara säga gott om dom killarna i min kontakt som jag haft med dom. Det har varit snabba svar på mail och trevlig ton. Har dock inte fått tavlorna än, och har gjort upp med dom om en uppsättning till senare i vinter, då jag inte har panik med dom och dom är i uppstartnings-skede av firman.

Tror nog att dessa tavlor är av god kvalitet efter bilder som jag sett och verkar bli hemskt fräckt monterat.

// Gunnar
----
www.plasmastyle.dk
www.reproglas.com
www.norin.dk
318ST: något nytt att rapportera i denna tråd?

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

Visa användare
300
318ST
525i -88 (bruksbil)
Nej inte än, har mycket att göra innan det blir aktuellt med montering av tavlor (har inte inredning i bilen ens.)

// Gunnar
----
www.plasmastyle.dk
www.reproglas.com
www.norin.dk
Visa användare
300
318ST
525i -88 (bruksbil)
Just ja, kom ihåg denna annons .. Länk .. han har monterat dom.

// Gunnar
----
www.plasmastyle.dk
www.reproglas.com
www.norin.dk
Funderar på tekniken bakom, EL-dsplay, plasma som i TV-displayer eller annat?

FP
folke: jag har lite bilder från tillverkaren om det kan nu hjälpa dig i dina funderingar. men det ser inte ut som samma teknink. det är nog mer low tech än så.

för resten Jag är på gång att köpa plasma mätare direkt hos tillverkaren kolla länken om ni är intresserade.:Länk
ma
597
magican
E36 328 Coupe
Innoparts version verkar vara en annorlunda variant som inte så många verkar ha, dessutom verkar tekniken mer sofistikerad.

Är ju dessa; Länk

Ser inte ut som plasmastyle's, och jag hoppas monteringen är mer anpasad mot specifika märken (tänker på det elektriska).

Skall nog beställas inom en snar framtid.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.