|
|
|
|---|---|
|
Testar å vänder mig till er i min jakt på en M-logo bild i full skala. Bilden jag söker finns på denna länk Länk Tacksam om någon kan hänvisa mig till bilden... /Stefan | |
|
Kolla din mail. Hoppas bilden kan vara till någon hjälp. /Martin -jag räds inte långmilare- |
|
|
Tackar, en bra start.... /Stefan |
|
|
Någon som har en bra länk till bild med BMW logon? Snart dags för nybilstårta på jobbet och alltid retar det väl någon med en BMW-tårta:-) /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Hahaha.......måste väl nästan fota den tårtan! Sök på Länk eller på Länk efter Logo´s. ///Robban |
|
|
Udo Eller så ringer du reklamavdelningen på din lokale BMW-dealer, och ber att få snacka med en trevlig prick. Denne prick ber du sedan mejla över en BMW-logga i EPS-format. Det gjorde faktiskt jag så sent som idag, fast ang. Arctic Cat-logga (snöskoter), och de var mycket tillmötesgående! |
|
|
Udo: Länk Nu fick jag vara "King of the Links" för en gångs skull ;) /Masten BMW Z3 - Din dröm, mitt putsobjekt www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Fast Masten, det var en M logga som efterfrågades... /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Tackar! Masten: "King of the Links" :-)) Mitt mål är att alla trådar ska vara korslänkade på ett eller annat vis... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.