|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Länk Från Onsdagens Blackrace tänkte det kanske är intressant för er. Första Bilen är en 540iT | |
|
M3:an i 2:a racet var nice! :) |
|
| c32an hänger på fint... | |
| Vi gick i mål samtidigt .Det jag fick i starten tappade jag på vägen då antispinnet slog på mitt i vägen tror det brodde på ojämnheterna på vägen o tyvär så går det inte att stänga av den helt som på BMW´n . | |
|
Visst går det väl att stänga ESP komplett på C32? Har iaf sladdat friskt med en sån runt Gelleråsen. Stöd Team Schwedenkreuz! Länk |
|
| johann , Antispinnet går fast inte Stabiliseringen den blinkar vilket fall fast antispinnet är avstängd | |
|
Den blinkade inte alls för mig och då körde jag med flera med fetställ och rykande däck, ESP-lampan lyste då hela tiden. Var en 02:a tror jag. Stöd Team Schwedenkreuz! Länk |
|
|
Var det en äkta CSL i 2:a racet på filmen? Det syntes lite dåligt. |
|
|
aha...jag tror bestämt att det kan ha varit OCL brorssons!? |
|
|
Lite småroliga kommentarer i bakgrunden. "Dörrarna och huven är i carbon OCH kolfiber" Ofan! ;) |
|
|
Maxad: De e likadant på farsans E240, ja fattade aldrig varför lampan lyste fastän ja hade kopplat bort ESP´n...men nu vet ja :) J*VLIGT snygg kärra för övrigt..visst e de "SL" fälgarna du har på?? ///Schumi |
|
|
maxad.. du var nere på brostugeträffen i våras va? fin bil! bara klarglas till strålkastarna som saknas =) det är väl carlssonfälgar? Länk |
|
|
Gladiator , Det va inte OCL brorsons CSL den va helt original förutom BBS fälgar snackade med ägaren efteråt , Det är Carlsons fälgar som sitter på . gurr , man tackar . Jag ska faktiskt fixa till det |
|
dunstan |
Maxad: Hur känns det att köra taxi nu för tiden då? Blir det många körningar? ;-) Ingen nitro i taxin i varje fall? Synd att Merca var så sena att fatta att man skall ha klarglas! Snygg annars! (men om jag måste ha en Merca är det SL som gäller.) |
|
Maxad; Jag tror bestämt ändå att det var det, eller så var det två CSL på Blackrace i Jordbro... Länk |
|
|
Trodde CSL var snabbare än C32. Hej Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
CSL är normalt snabbare än standard M3 som i sin tur är snabbare än C32 men det hänger mycket på föraren. Sen måste däcken på CSL vara riktigt varma för att greppa som det skall annars går det inte så fort. Stöd Team Schwedenkreuz! Länk |
|
|
dunstans ,,, väldigt trevligt , med tanke på att man drar ifrån BMW´s Racers ;) . Håller med dig om klarglas ska nog fixa till det om det går . Gladiator : det va inte den där CSL´n som jag körde mot han hade BBS fälgar Johann , C32a är inte slöare än M3a ,iförsig så finns det jo delade åsikter o tester , själv har jag testat min mot 2 stycken o ingen av de har tagit mig 0-200Km . Länk Länk |
|
|
Maxad: nja det finns delade meningar om det se: M3 E46 C32 AMG Manufacturer BMW M GmbH Mercedes-Benz Testing Date 12/2000 9/2001 Engine 3246 cccm, 6 Zyl , 24 V 3199 cccm, 6 Zyl , 18 V Power 343 PS (252 KW) @ 7900/min 354 PS (260 KW) @ 6100/min Torque 365 Nm @ 4900/min 450 Nm @ 4400/min Transmission 0 (6) 1 (5) Weight 1584 Kg 1648 Kg Weight / BhP 4,6 Kg / PS 4,66 Kg/ PS 0 - 100 Km/h 5,2 s 5,5 s 0 - 200 Km/h 18,1 s 19,8 s 0 - 200-0 Km/h 23,2 s 25,4 s Top Speed 250 Km/h * el. begrenzt 250 Km/h * el. begrenzt 80 - 120 Km/h 4.Gear 5,2 s 0 s 100 - 0 Km/h hot 36,4 m , 10,6 m/s 39 m , 9,9 m/s Transverse Acceleration 1,1 g 1 g Slalom Course 36 / 110m 123 / 136 Km/h 118 / 132 Km/h Round Time Nuerburgring 8.22 min 8.37 min Round Time Hockenheim 1.17,6 min 1.20,6 min har även testat C32 och det är två helt skilda karaktärer i motorerna men M3 är min favo |
|
| starre , Jag sa jo det . Det finns delade åsikter o tester om det hela . | |
| Starre , när får jag äran att ta en åktur med dig ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.