|
|
|
|---|---|
|
vilket medel tycker ni är bäst av dessa 2. bmw.s läderlotion eller leather master cleaning and protection vilken ska jag köpa de är ju samma pris 240kr luktar de skinn från båda medlen? Mvh | |
Gemini__ |
Föredrar Leather Masters produkter framför BMW:s. Så mitt tips är att använda dessa. Mvh: Thomas Svenska M5 E34 registret: Länk |
|
Hej! ok då får de bli den. är den dryg ja menar räcker den till bilen flera gånger? (bmw 740) någon som har en liten beskrivning hur man går tillväga med insmörgningen bäst? Mvh |
|
Gemini__ |
Länk Köper du detta paket medföljer det en beskrivning, och det räcker fler ggr än en. Svenska M5 E34 registret: Länk |
|
opps den missade jag jag köpte leather cleaning and protetion den skulle vara bra till bil sa dom inehåller ett rengörings,skum ett insmörjningskräm provade på en fläck ser riktigt bra ut, men ska jag köpa den andra som är till bilvård eller går de bra med den jag har? Mvh |
|
ferraripeter |
Har en komplett låda från Leather Master med färger och allt, nypris 2000:- säljes för halva. det är inte den höga farten som dödar,utan det plötsliga stoppet. |
Gemini__ |
Länk Nu är det rätt länk. Antar att det var detta du köpte? Eftersom att de sa att det var till bilen. El. du kanske köpte produkter som var ämnat för möbler? Fungerar nog fint det med. Mvh: Thomas Svenska M5 E34 registret: Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.