|
|
|
|---|---|
|
Alpina B3 3.3 99:a. Vad tycks? | |
|
Du får nog länka också Mattias ! :) Jag har visserligen sett den redan och säger återigen: SNYGG ! |
|
|
Som jag skrev tidigare, Hotter than hell;) Lägg några bilder här också...Länk du får ha hela 12 bilder. ------ Länk Länk |
|
|
Länk länk till bilen i fråga. // Daniel "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
Här e läken:) Länk |
|
dunstan |
Välkommen till klubben! |
dunstan |
Visst är bilen underbar? Jag brukar ta en extra runda bara för njutningen... Och vad den drar bra genom alla växlar! Alpina kan verkligen bygga bilar! |
dunstan |
Min kärra: Länk |
|
dunstan// N I C E, en sån skulle man ha:) ------ Länk Länk |
|
|
Mer Alpina! Snacka om att uppnå den ultimata körglädjen. För just mig så betyder alpina körglädje! Det är nästan så det tåras i ögonen när man får åka mitt i natten med stereon avslagen och bara känna ruset. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Ola// Håller me till 100%, har kört 600 mil på några månader:). mvh Mattias |
|
|
Mycket fin alpina :) Men med norska avgifter blir den før dyr , men ær glad ægare av b3 3.0 e36 ,så har verkligen fått smaken på alpina. Alpinas komfort och fartresurser ær en svårslagen kombination. |
|
|
Tjopp Tror att jag såg dig nere på stan idag.. :) Tänkte att jag skulle hinna ifatt dig men tappade bort dig, skulle vara kul o dra lite mot en sådan som du har :) Mvh Per |
|
|
Du får väll försöka hinna ikapp nästa gång då;). mvh Mattias Länk |
|
|
Hehe, jag åkte in förbi gränden när jag såg dig åka rakt fram, därför.. :P Mvh Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.