|
Sida 9 av 34
|
|
|---|---|
|
Jag dyker upp. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
Ragemannen |
kanon, då ses vi där vid 19 då |
|
En snabb fråga bara. är det gustavfsberg som gäller ikväll? eller något annat? /Ian |
|
|
Det är Gurra som gäller. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
Ragemannen |
Då har man fått tillbaka sin lilla pärla nylackad och fin! vilket jobb dom har gjort den ser ut som ny från fabrik :) vad sägs om en träff på torsdag i gurra som vanligt? |
|
Ragemannen: Yezz! Det vore trevligt! Har du köpt taggtråd och vägkoner att ställa ut nu när du parkerar=) Föresten fick du bilderna av Jesper på E60´n så du kan skicka vidare dem? /Ian |
|
Ragemannen |
japp dom fick jag, har dock tagit nya, skickar ut dom under kvällen till er. Skall införskaffa taggtråd med skyltar som informerar om minfält och konsekvensen av att bryta inspärrningen :) nä jag håller tummen om att man får njuta av bilen i lugn och ro nu. Dom gjorde ett kanon jobb med lacken är mäkta imponerad. |
|
Torsdag idag. Blir det nåt?? /Ian |
|
Ragemannen |
det vore skoj, men vi borde bli fler än två så vi får se om fler ansluter under dagen. |
|
Ingen som tänker komma? skulle bli kul att vara mer än 2 bilar. /Ian |
|
|
Nähee.... Det kommer visst inga. Ska vi prova nästa vecka Rage? /Ian |
|
Ragemannen |
ja lika bra det, blir ju lite tomt med bara vå fina bilar :) |
|
Jo då provar jag redan nu då och kollar för nästa vecka. Några som vill/kan komma nån dag? /Ian |
|
Ragemannen |
jag kan :) |
|
Hmm... Har alla i denna tråd sommnat/gåt i ide redan? Några felr än mig och Jonas som vill köra en träff i veckan? /Ian |
|
Ragemannen |
jag har åkt på hemtjänst göring torsdag kväll är jag rädd för. |
Ragemannen |
onsdag eller fredag funkar för mig |
|
Fredag är en bra dag. Så slipper man va stressad för att man måste upp tidigt nästa dag. Några fler som är sugna? /Ian |
|
|
Jag har gått i ide, men kan förhoppningvis orka komma ut i slutet av veckan, lite roligt behöver jag ha, det är inte roligt att vara sjuk, i morgon ringer jag en doktor, förkylningen går inte över (; Mvh Stephan |
|
Ragemannen |
Super då är vi tre på fredag då, kom igen nu lite fler bilar vill vi allt se |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.